שיווק ופרסום

ניר ברקת נלחם בשרשרת ענברים? הפוסט שהפך ויראלי בטעות

מיזם המחקר בשיתוף הציבור "פייק ריפורטר" העלה סיפור משעשע על טעות בטירגוט לפיה עשרות תגובות הביעו תמיכה בחבר הכנסת בקבוצה של אימהות בגוש דן הפך לוויראלי
מערכת ice |  2
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מיזם מחקר בשיתוף הציבור "פייק ריפורטר" פירסם היום (ראשון) את אחד הסיפורים המשעשעים על קמפיין פוליטי. במוקד, ח"כ ניר ברקת מהליכוד שגרם לפוסט מכירה של שרשראות ענברים להפוך לוויראלי במיוחד. 
בקבוצת הפייסבוק "אמהות מפרסמות תל אביב / רמת גן / גבעתיים" עלה ב-17 באוגוסט 2020 פוסט שבו הוצעו למכירה מגוון שרשראות ענברים לתינוקות. אבל למרבה הפלא,  במקום תגובות שקשורות לרכישת השרשראות, הפוסט זכה למאות תגובות שמעודדות דווקא את ניר ברקת לרוץ לראשות הליכוד. 
 
אז מה בדיוק קרה? לפי "פייק ריפורטר", ככל הנראה מפעילי הרשת המקדמת את ברקת סימנו את המטרה הלא נכונה, ולפתע, כשנה וחצי אחרי הפרסום, פוסט על המוצר השנוי במחלוקת הפך פופולרי ומסעיר, בטוויסט מוזר במיוחד.
בפייק ריפוטר דיווחו: "המהלך מטלטל את הקבוצה הקטנה ולאחר 45 תגובות הקוראות לתרופת סבתא/ניר ברקת לעמוד בראש מדינת ישראל, כותבת הפוסט נועלת בייאוש את היכולת להגיב, וצבא המזויפים ממשיך בדרכו לקדם את הפוסט הבא על ניר ברקת לאלפי קבוצות פייסבוק בעברית הסתננו מפעילי הרשת המזויפת הפועלת לקידום ברקת, ולדר, לוי אבקסיס ועוד. בעצם, אם אתם בפייסבוק - אתם ככל הנראה על הכוונת שלהם. מה אפשר לעשות? מדווחים לנו וביחד נדאג שהרשת תהיה מקום בטוח ואמין יותר לכולנו". 
נדמה שהפרסום עשה את שלו והפרופילים המזוייפים נמחקו וגם התגובות לפוסט. למעט תגובה אחת שאיכשהו שרדה את כל המאורע. אך עדיין, לא ברור אם ניר ברקת הפעיל את אותו הטרגוט או שמדובר בגורם פוליטי שניסה לשים רגליים לברקת.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סטרטאפ
    עובד 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפך את דוחות החנייה לסטרטאפ בירושלים לא מאמין שיבחר לראשות הליכוד ואז יעשה את מעשה סער
    סגור
  • 1.
    האם ניר בוט-קט כשל או שזו פעולת הפללה של ערסלם?
    רמי קוב 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    או לפחות - תומכיו / מתנגדיו של ניר? המשך יבוא.
    סגור