תקשורת ומדיה

ברקת קורץ לנתניהו: "מתרוצץ ברחבי הארץ, אתמודד לראשות הליכוד"

חבר הכנסת ניר ברקת התראיין הבוקר ב-103FM והגיב לשריפה בהרי ירושלים ולריאיון של מירי רגב מסוף השבוע בו היא סיפרה על כוונתה להתמודד על ראשות הליכוד ומספר על כוונתו להתמודד גם כן למרות שמבהיר: "לא תם עידן נתניהו"
מערכת ice |  4
ניר ברקת (צילום אתר הכנסת)
חבר הכנסת וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת התראיין הבוקר (שלישי) ב-103FM בתכנית של ענת דוידוב וגולן יוכפז. ברקת התייחס לשריפה בהרי ירושלים ולאחר מכן דיבר על כוונתו להגיע לראשות הליכוד והגיב בין היתר לדבריה של השרה לשעבר, מירי רגב, בריאיון בו הודיתה כי בכוונתה להתמודד לראשות הליכוד לאחר שיו"ר המפלגה בנימין נתניהו יחליט לסיים את דרכו הפוליטית. 
הדברים של ברקת מגיעים לאחר שהפיק כנס לפעילי הליכוד ובעקבות אותו הכנסת החל סכסוך מתוקשר עם חבר סיעתו, ישראל כ"ץ, שבעצמו הציע לנתניהו בעבר לזוז ממקומו ולאפשר לאחד מחברי הכנסת בליכוד להקים ממשלה.
כאמור, ח"כ ברקת אמר במהלך הריאיון כי "אני כרגע בתוכנית עבודה איך לעשות טוב למדינה". גולן יוכפז שאל את ברקת "דרך ראשות הליכוד?" וחבר הכנסת השיב "חד משמעית. אבל אני טוען שקודם צריך לתכנן, אני מנצל את הזמן להתרוצץ בכל הארץ ולהתמודד עם האתגרים הגדולים".
לאחר מכן, ברקת הבהיר כי אין בכוונתו לפעול לפריימריז בדומה לקו שאיפיין אותו בחודשים האחרונים, "זה לא זמן לפריימריז. לא תם עידן נתניהו. יש לנו יו"ר תנועה, אמנם בחופש, אבל הוא כאן ואנחנו מלוכדים. הפוקוס שלנו הוא איך מפילים את הממשלה" אמר ברקת. 
לאחר מכן, ברקת התייחס לדבריה של מירי רגב בריאיון בסוף השבוע, על כך אמר: "שתתמודד ויחליטו המתפקדים. אני לא מתכוון לתת ציונים לאף אחד. היופי זה לראות שלא רק אני ורגב, יש עוד אנשים שרוצים להתמודד. אחרי שנבחר מנהיג בתנועה שלנו, כולם מתלכדים סביבו - זה יתרון".
ברקת התייחס בין היתר לחופשה של נתניהו ואמר: "אני שמח שראש הממשלה מוצא קצת זמן גם לנפוש. 12 שנה לא הייתו לו הזדמנות, ובן האישי אני שמח שיצא לו לקחת חופשה. הוא קודם כל בן אדם וחופשות זה דבר חשוב".
בתחילת הריאיון, ברקת התייחס לשריפה בהרי ירושלים ואמר כי: "העניין הוא ההיערכות של המדינה כל שנה לקראת סוף הקיץ. אני חושב שהלקח המרכזי כאן הוא פריסה חכמה יותר, לתפוס את זה שזה קטן ולתפוס את המציתים, אם יש מציתים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין לך ביצים להתמודד מול ביבי (ל"ת)
    סמרטוט חלופי 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    תם עידן הזבל
    נחצה 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הפודלים למיניהם יעופו ויקומו אנשים שלא ידעו את פרעה ואולי הליכוד יחזור עם צעירים ולא מהסוג של כ לה רגב או חנה ועוד למיניהם
    סגור
  • 2.
    לא ברור מי זה המוקיון ברקת ??? (ל"ת)
    אסף 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אם ביבי היה מחכה ששרון יגמור
    יאשה 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא היה מתמנה לעולם לראש ממשלה. עם חשש מסוס מת לא תהיה לעולם ראש ממשלה.
    סגור