שיווק ופרסום

בטכניון הכריעו: זה משרד הפרסום שינהל את התקציב

משרד הפרסום Web Done של מיכל שרייבר זכה בפעם השנייה ברציפות במכרז לניהול תקציב הפרסום של הטכניון. לאתר ice נודע מה תקציב הפרסום של המוסד
מערכת ice |  1
הטכניון (צילום יח"צ/ עמוד הפייסבוק של הטכניון)
משרד הפרסום הדיגיטלי Web Done זכה פעם שנייה במכרז על תקציב הפרסום של הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל. המשרד מנהל את הפרסום והמדיה של הטכניון כבר 4 שנים, וזו הזכייה השנייה ברצף, כאמור.
מזה זמן פועל הטכניון להרחבת מעגל המועמדים תוך התמקדות בקהלים רלוונטיים. כתוצאה מכך, מרבית תקציב הפרסום מנוצל בערוצים הדיגיטליים. בשנים האחרונות נהנה הטכניון מעלייה בכמות הנרשמים, זאת למרות עלייה בציונים המשוקללים הנדרשים (סכם). לאתר ice נודע לפי גורמים בתעשייה, כי תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-2 מיליון שקלים בשנה.
 
חברת Web Done הוקמה בשנת 2009 על ידי מיכל שרייבר, המשמשת כמנכ"ל החברה. פעילותה של החברה מתמקדת בפרסום ובשיווק. עם לקוחות החברה נמנים נספרסו ישראל, משרד הכלכלה, בוגבו ישראל ועוד.
מיכל שרייבר אמרה: "אנחנו נרגשים מהבעת האמון של הטכניון פעם נוספת וגאים להיות שותף אסטרטגי שימשיך להוביל את פעילות הדיגיטל והחדשנות. הטכניון הוא גוף מוביל בארץ ולא בכדי – שיתוף הפעולה שלנו עם צוות הטכניון מופלא, אנושי ונושא פרי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבדקו מה קרה עם זה
    טכנופוב 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייס תבדקו מה קרה עם זה
    סגור