שיווק ופרסום

אביתר לרנר מככב בקמפיין חדש, זה הנושא החשוב שיקדם

אביתר לרנר, הנער שחשף שחשף בפני מדינה שלמה את ההתמודדות הכואבת שלו עם תסמונת הטורט, יוצא יחד עם רדיוס 100FM בקמפיין רדיו חשוב לטובת הציבור ולמען בעלי התסמונת

מערכת ice | 
אביתר לרנר (צילום יח"צ)
אם שמעתם רעשים במהלך השידורים ברדיוס 100FM - תדעו שהרדיו שלכם תקין וממש בסדר, הרעשים האלה הם הסאונד של הטיקים של דניאל מורס, אביתר לרנר, תמר ברין, טלי ברייר ובר גנטובניק, בעלי תסמונת טורט, ששיתפו פעולה עם התחנה במטרה להעלות את המודעות לטורט.
 הקמפיין ברדיוס 100FM
הקמפיין, שהוא פרו בונו (לטובת הציבור), כולל מספר תשדירים שמתחילים ברצף של סאונד ווקאלי של טיקים של בעלי התסמונת. סאונד כזה שבשמיעה ראשונה, ללא הקשר, יכול לגרום למאזין לחשוב שיש איזו תקלה בשידורים. לאחר מכן שומעים את הבחור/ה אומרים: "לא לא אל תדאגו, אין לכם בעיה ברדיו. אלה הטיקים שלי. אני __ ויש לי תסמונת טורטט - הפרעה נוירולוגית שבאה לידי ביטוי בתנועות מוטוריות וקולות לא רצוניים. אני יודע/ת שזה נשמע מציק ואני מבין/ה למה זה מוזר לכם, תאמינו לי שזה מציק גם לנו, אבל זה בלתי נשלט ולא בחרנו בזה. אז בפעם הבאה שניפגש, תבינו אותנו וזרמו איתנו, זה יקל על כולנו!"
מטרת הקמפיין היא שבפעם הבאה שיפגשו בעלי תסמונת טורט במרחב ציבורי, אנשים ידעו לזהות ולהבין שהקולות ו/או הטיקים המוטוריים הם טורט ושזה דבר בלתי נשלט, ולאחר מכן, להמשיך בדרכם בלי להיות שיפוטיים כלפיהם. ובאופן שכולנו כחברה נדע קצת יותר לקבל את השונה.
 
המקרים הקשים שחווים בעלי התסמונת במרחב הציבורי, והמקרה האחרון של אביתר לרנר, נגעו לליבו של דוד בן בסט, הבעלים של קבוצת רדיוס FM100 ולב המדינה, שהחליט שחייבים לעשות משהו. סמנכ"ל התוכן של התחנה, דניאל אלפנביין, בנה את הקיראייטיב יחד עם דניאל מורס, תוך הפקה במקביל של קטעים שניתן לשתף ולהדהד ברשתות החברתיות במטרה להעלות את המודעות לנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה