שיווק ופרסום

תרבות, כנסים ושיווק בינלאומי: חברת התיירות והנופש מרחיבה פעילות

קבוצת אמסלם תיירות ונופש מרחיבה את פעילותה ומקימה ארבע מחלקות ייעודיות, בהן תרבות וספורט, הפקת כנסים ואירועים באמירויות ובמדינות המפרץ, ייצוג אמנים מחלקת ותכנון חופשה בהתאמה אישית
מערכת ice | 
יעקב אמסלם מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש (צילום אופיר נחמני)
יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, הודיע על הרחבת פעילותה של הקבוצה, במסגרתה מוקמות ארבע מחלקות ייעודיותLIVESHOW:  מחלקת תרבות וספורט לשיווק הופעות ומשחקים בינלאומיים בחו"ל, הפקת כנסים ואירועים באמירויות ובמדינות המפרץ, ייצוג אמנים וקידום מופעים לוועדי עובדים ומחלקת תוכן לתכנון חופשה ופעילות קונספט בארץ בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים, קבוצות וארגונים.
 LIVESHOW- מחלקת תרבות וספורט, תשווק חבילות להופעות ולמשחקים בינלאומיים ברחבי העולם. מחלקה זו תאפשר רכישת חבילות דינמיות שניתן להרכיבן בהתאם להעדפות הנוסע (טיסה ומלון), כאשר מיקוד החבילה יהיה סביב הופעה בינלאומית, או משחק חשוב, בהתאם לתקציב העומד בפני הלקוח. במקביל, יוצעו באתר החברה גם חבילות מובנות לנוחות הנוסעים.
מחלקת כנסים ואירועים באמירויות ובמדינות המפרץ, הפקת כנסים ונופשים לארגונים ביעדים מובילים אלו בליווי אישי ומקצועי כולל התייחסות לפרטים הקטנים ביותר שיובילו להצלחתו של האירוע המבוקש ולעמידתו בסטנדרטים בינלאומיים. מעטפת ההפקה משלבת הפקת תוכן ופעילויות תרבות וגיבוש, ערבי גאלה, טיפול בלוגיסטיקה הכולל מלונות, טיסות וסידורי קרקע ועוד.
מחלקת ייצוג אמנים וקידום מופעים לוועדי עובדים ולארגונים, מחלקה זו אמונה על קידום הופעות ובניית היבטים אמנותיים לארגונים בהתאמה אישית. כמו כן, תספק עבורם את הפן של בניית תוכנית כוללת והפקה. בין המופעים הבולטים שמציעה מחלקה זו: "עושים את זה בשלישיה", מופע בידור משולש עם ננסי ברנדס, שימי תבורי ואילנה אביטל, במסגרתו כוכבי המופע מנסים בביצועים קוליים ובהומור פרוע למצוא פתרון לבעיותיהם בקריירה, או בזוגיות.
מחלקת תוכן לתכנון חופשה ופעילות קונספט בארץ, המותאמת ללקוחות פרטיים - זוגות, משפחות, או קבוצות. בניית קונספט אישי ותכנים בהתאם להעדפות ברורות של משתתפי הטיול להבטחת חופשה ופעילויות ייחודיות וקסומות ברחבי הארץ.
מחלקה זו אחראית על בניית תמהיל וקונספט הטיול, לרבות לוחות זמנים ומסלול, שריון פעילויות ואטרקציות שונות תוך שימת דגש גם על הפן הקולינרי. מהותה של מחלקה זו היא להסיר מהנופשים בין אם הם זוגות, משפחות, או קבוצות, את הדאגה מהעניינים הלוגיסטיים וליהנות במקסימום מחופשה חלומית.
 
יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מסר: "אנו רואים בתקופה זו הזדמנות  לצמיחה ארגונית ולהגברת הדומיננטיות שלנו בעולמות תוכן משלימים. על אף האתגרים הפוקדים את ענף התיירות בתקופה זו, החלטנו אסטרטגית להתרחב ולאגד תחת קורת גג אחת ידע שנצבר במשך למעלה מארבעה עשורים. כידוע, אנו מספקים שירותים בעולמות התיירות והפנאי בדגש על נסיעות פרטיות ועסקיות בארץ ובחו"ל, כך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מ- One Stop shop ולקבל את כל שנדרש במרוכז במקום אחד".
קבוצת אמסלם תיירות ונופש היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות ואחת המובילות הענף. הקבוצה מונה 5 חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים , מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים מוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה