כסף וצרכנות

מהפכה בנופש? רמי לוי נכנס לתחום המלונאות "הציבור ראוי למחיר הוגן"

עסקי המלונאות של חברת התעופה בבעלותו של רמי לוי מתרחבת לחבילות נופש בשיתוף עם רשת בראון. רמי לוי ל-ice: "זה יטיב לציבור הישראלי אנחנו עושים הכול שהציבור הישראלי ייהנה מהסינרגיה בין חברת התעופה למלונאות"
אריאל נוי |  7
רמי לוי, מלונאות ביוון (צילום יחצ, צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ישראייר)
ישראייר ורשת בתי מלון בראון הודיעו על הקמת חברת מלונאות. חברת התעופה, שבשליטת רמי לוי, תיכנס שותפה לחברה שמטרתה לרכוש בתי מלון בחו"ל. בשלב ראשון הרכישה תתבצע ביוון. בתי המלון ינוהלו על ידי רשת בראון.
במסגרת חבילות הנופש של ישראייר ישווקו חבילות אטרקטיביות לחופשה בחו"ל. החבילה תכלול טיסה ושהייה בבתי מלון. רמי לוי מסר ל-ice על מאחורי הקלעים של אסטרטגיית הרכישה החדשה: "רוצים לייצר סינרגיה בין בתי המלון, חופשות בחו"ל וטיסות. זה יטיב עם הציבור הישראלי שקמע לנופש ראוי במחיר הוגן"
כאמור, רשת המלונות בראון שבבעלות ניצן פרי, ליאון אביגד וניר ויצמן יהיו שותפות בעסקה. המלונות ישולבו בתוך חבילות הנופש שתציע ישראייר ללקוחותיה.
אחת מהמטרות של רמי לוי כבעל השליטה החדש בישראייר היא לפתח את עסקי המלונאות של חברת התעופה. במסגרת זו חבילות נופש הינם המוצר האטרקטיבי ביותר לישראלים וגם הרווחיים, יותר ממכירת כרטיסי הטיסה. 
לדברי לוי הבעלות על בתי המלון המשווקים בחבילה תאפשר לחברת ישראייר להוזיל את המחיר לצרכן: "אנחנו עם הצרכן הישראלי שרוצה לצאת לנופש, בחבילה אחת הכוללת כרטיסי טיסה ובתי מלון ובמחיר הוגן", אומר איש העסקים ל-ice.
ישראייר תחזיק ב-25% מהחברה החדשה ובראון באמצעות חברה קפריסאית תחזיק ב-75% מהחברה המשותפת.
מצידו של רמי לוי, ישראייר מתחייבת לשווק ולקדם את בתי המלון שינוהלו עם השותפים מבחוץ. השיווק והקידום יהיה באמצעות חבילות נופש שחברת התעופה תציע ובתמורה תקבל את החדרים במחיר הנחה שלא יעלה על 90% מהמחיר. על פי ההסכם ישראייר זכאית לקבל עמלות בונוס בתנאי שתעמוד ביעדים לטובת בעלי הנכסים השותפים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אם ההצעה שלך היא כמו בשוק
    וילי 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חושב כסף אבל לא איכות. המוצרים אצלך בסופר לא טריים והסופר מלוכלך והעובדים מקבלים שכר מינימום על עבודה קשה ומי שסובל משירות נמוך הוא הלקוח. לא אתפלא אם ההצעה שלך זולה והלקוח יקבל מלון ברמה פחות טובה וכו.
    סגור
  • 6.
    רמי לוי
    אזרח 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לרמי לוי בכל מעשי ידיו שיפלו אויביו והקנאים
    סגור
  • 5.
    לךךך תעשה חמוצים יטמבל...
    ישאלי 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יכול לעבוד על השכבות החלשות עם מוצרי הזבל שאתה מוכר להם. אבל אילו שרוצים נופש באמת..לא יתרקבו רק מהזולות של השם שלך. רמי לוי. זה תחילת הסוף ..
    סגור
  • 4.
    רמי לוי
    אבי ניזרי 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא יתן לכול אורח במלון עוף בשקל.......
    סגור
  • 3.
    בטח מצוין. אם השירות כמו באונלין הוא יפשוט רגל.
    מיכאל 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באופן מוזר מאוד קשה להשיג את השירות האנושי אבל על תצפו שלמייל גם יענו לכם. עשיתם הזמנה באינטרנט וזהוא אתם יכולים לקפוץ עד השמיים. תמענה האנושי לא תישמאו.
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    פנחס 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד. שהמלונות יהיו כשרים. בן גוריון אמר בזמנו, שחייל חילוני יכול לאכול כשר חייל דתי אינו יכול לאכול לא כשר.
    סגור
  • 1.
    הציבור כמה לנופש לא קמע
    דוד 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ט.ל.ח.
    סגור