שיווק ופרסום

בנק הפועלים מסתער על הפרסום: הקרב מול הדיגיטלי החל

קרב הפרסום של הבנקים הגדולים בישראל נגד אמנון שעשוע ממשיך, כאשר יריית הפתיחה כבר נעשתה על ידי בנק לאומי, מזרחי-טפחות ודיסקונט, ועכשיו הבנק הגדול בישראל מציג את התותחים הכבדים רגע לפני השקת הבנק הדיגיטלי
מערכת ice |  4
אופירה אסייג, אמנון שעשוע, רותם סלע (צילום מירים אלשר פלאש 90, יח"צ, צילום מסך 12)
הבנק הגדול בישראל, בנק הפועלים, לא יישב בצד כאשר כל מתחריו עלו עם פרסומים כחלק מהקרב הגדול מול הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע, וייצא בתקופה הקרובה בקמפיין כלל ישראלי כחלק מהזהות של הבנק כגדול בישראל ומייצג את כלל חלקיו.  
זו רק חלק מדרמת ענק שהולכת להיות על מסכי הטלוויזיה שלנו. הבנקים יכו בבנק הדיגיטלי שקרוב להשקה, ולטובת הקמפיינים הגדולים גוייסו משרדי הפרסום הגדולים ופרנזטורים עם שמות גדולים: מעמוס תמם וציון ברוך ועד רותם סלע. כך מול הבנק הדיגיטלי נלחמים גם מקאן, אדלר חומסקי, פובליסיס וואן, וראובני פרידן, ותקציבי ענק בדרך לזרום לקמפיינים.
 
נזכיר: בנק הפועלים לא הוציא קמפיין מאז קיץ 2021, בעוד שאר הבנקים כבר העלו הילוך. בנק מזרחי-טפחות התחיל את הקרב שלו עם הפרזנטור הוותיק דביר בנדק, בקמפיין חדש למשכנתאות של ראובני פרידן בעלות של 4 מיליון שקל. במזרחי-טפחות הולכים על הבטוח והיתרון של הבנק עם נושא המשכנתאות, תחת הכותרת: "בצומת הכי חשוב בחיים, קודם כל פונים אל המומחים של טפחות", והדגש על המומחים שנגישים גם בסניפי הבנק וגם בדיגיטל.  
בדיסקונט הלכו על התותחים הכבדים עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי שעבר בעזיבה דרמטית את הלקוח הוותיק והקודם שלו בנק הפועלים. בדיסקונט לקחו לפרנזטורית לא אחרת מאשר רותם סלע, שגם המעבר שלה לבנק לווה בסערה (שלא הזיקה לקמפיין). בבנק לאומי הולכים על האפליקציה החזקה שלהם עם הסלוגן "הבנק הנוח בישראל", והפרנזטור גל תורן מעביר את המסר בצורה הפשוטה ביותר, עם העקיצה: "תבדקו מי מציע לכם ניסים ונפלאות ומי נותן לכם הטבות באמת שוות". בלאומי הולכים ראש בראש על הדיגיטל כנגד הבנק הדיגיטלי.
בבנק הפועלים כבר הוכיחו שבקמפיינים גדולים הם מגייסים את כל השמות הגדולים. בקמפיין האחרון, אי שם באוקטובר, עמוס תמם, אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום ל- Poalim Wonder – תוכנית הנאמנות החדשה של בנק הפועלים. במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס one, צולם סרטון הומוריסטי ובו עמוס תמם מגייס את נבחרת המומחים להטבות של פועלים וונדר.
 
בקמפיין החדש, ימשיכו בפועלים את הקו עם עמוס תמם שמייצג אולי יותר מכולם את הישראליות, יחד עם ציון ברוך ושחר חיון - דוגמנית ומשפיענית בולטת באינסטגרם ובטיקטוק. יריית הפתיחה של הבנק הגדול בישראל תתחיל, כאמור, בתקופה הקרובה, כדי להראות לבנק הדיגיטלי מי באמת שולט היום בעולם הבנקאות.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים (ל"ת)
    יורי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים
    גימלאית בנק הפועלים 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים ברציפות פרטים בפייסבוק https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור
  • 2.
    מנהלי שווק לא מעודכנים
    Victory 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופכים מליונים על פרסום בטלוויזיה. ככה הם רגילים הטפשים בלי להתייחס לעובדה הפשוטה שהקהל כבר לא שם. ומי שצופה בטלוויזיה לא צורך פרסומות. טימטום מטורלל
    סגור
  • 1.
    לאומי מתמודד עם אפליקציה איומה
    ברכה 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצרו אפליקציה מטופשת בעיצוב , עם הנראות, ועם התיפקוד. בקיצור עשו הכל כדי לברוח מהם.
    סגור