שיווק ופרסום

הג'וב החדש של עמוס תמם: זה החוזה היוקרתי שקיבל

קודם קמפיין למועדון הלקוחות, ואז עם ציון ברוך: עמוס תמם ממשיך בשיתוף הפעולה עם בנק הפועלים ונראה שמצא לעצמו חוזה יוקרתי ביותר ברקע מירוץ הפרסום של הבנקים
מערכת ice |  1
עמוס תמם (צילום ליאור נורדמן)
אחרי שהוביל את הקמפיין של פלטפורמת ההטבות, "פועלים וונדר", עמוס תמם ממשיך בשיתופי הפעולה עם בנק הפועלים ומקבל ג'וב חדש בחברה. אחרי שדווח אתמול כי יעמוד גם בראש הקמפיין של הבנק, בפועלים מוזרים כי תמם יוביל את כל פעילות הפרסום של הבנק בשנים הקרובות וישמש כפרזנטור רשמי של הבנק.
המהלך הזה מגיע אחרי שש שנים ללא פרזנטור לבנק הפועלים ובזמן שבדיסקונט ניכסו לעצמם לא מזמן את רותם סלע כפרזנטורית. תמם ישמש מעתה בתפקיד, ויוביל את פעילויות הפרסום של הבנק בשנים הקרובות. בנק הפועלים מסר על הליהוק, ״עמוס מייצג את הערכים שבנק הפועלים מאמין בהם - ישראליות, מקצוענות ומובילות, ועושה זאת עם הרבה אמפתיה ורגש״.
תמם, שחקן ישראלי מוערך בעל הצלחה ארצית ועולמית (״אזהרת מסע״,״מנאייכ״, "המדובב״, ״ג׳ודה" ועוד) השתתף לאחרונה בקמפיינים למועדון ההטבות  Wonder של בנק הפועלים. לאור הצלחת הקמפיין הוחלט לשלבו כפרזנטור הרשמי של הבנק.
 
הפרסומת הקרובה לבנק הפועלים בכיכובו של תמם, צפויה לעלות לשידור בקרוב. אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים מסר: "השחקן עמוס תמם מייצג את הערכים שבנק הפועלים מאמין בהם - ישראליות, מקצוענות ומובילות, ועושה זאת עם הרבה אמפתיה ורגש. אנו שמחים לצרפו למשפחת פועלים״.
לצידו בקמפיין הקרוב יככב גם ציון ברוך, וכל הסיפור כאן הוא רק חלק מדרמת ענק שהולכת להיות על מסכי הטלוויזיה שלנו במירוץ פרסום אל הלקוחות. הבנקים יכו בבנק הדיגיטלי שקרוב להשקה, ולטובת הקמפיינים הגדולים גוייסו משרדי הפרסום הגדולים ופרנזטורים עם שמות גדולים: מעמוס תמם וציון ברוך ועד רותם סלע. כך מול הבנק הדיגיטלי נלחמים גם מקאן, אדלר חומסקי, פובליסיס וואן, וראובני פרידן, ותקציבי ענק בדרך לזרום לקמפיינים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסתבר ש 9 שנות לימוד מרמלה מספיקות לקבל קמפיין
    אודי 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להיות ספורטאי אולימפי סופר מדען או דוגמן מספיק להיות מקושר לברנז'ה כדי לקטוף קמפיין
    סגור