שיווק ופרסום

בנק הפועלים בקמפיין חדש: אלו הפרזנטורים הנוצצים

חברי הילדות עמוס תמם וציון ברוך יתאחדו בקמפיין החדש של בנק הפועלים שינסה להוריד לקרקע את הבנק הדיגיטלי החדש ולהבהיר לו מי שולט בעולם הבנקאות
מערכת ice |  2
עמוס תמם וציון ברוך בJUDA (צילום צילום מסך הוט)
לאחר שהשתתף בקמפיין לתכנית הנאמנות "פועלים וונדר" של בנק הפועלים, עמוס תמם חוזר לעוד קמפיין של הבנק הגדול בישראל, והפעם עם חבר ילדותו השחקן ציון ברוך.
כידוע, בנק הפועלים לא יישב בצד כאשר כל מתחריו עלו עם פרסומים כחלק מהקרב הגדול מול הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע, וייצא בתקופה הקרובה בקמפיין כלל ישראלי כחלק מהזהות של הבנק כגדול בישראל ומייצג את כלל חלקיו. 
זו רק חלק מדרמת ענק שהולכת להיות על מסכי הטלוויזיה שלנו. הבנקים יכו בבנק הדיגיטלי שקרוב להשקה, ולטובת הקמפיינים הגדולים גוייסו משרדי הפרסום הגדולים ופרנזטורים עם שמות גדולים. כך מול הבנק הדיגיטלי נלחמים גם מקאן, אדלר חומסקי, פובליסיס וואן, וראובני פרידן, ותקציבי ענק בדרך לזרום לקמפיינים.
בבנק הפועלים כבר הוכיחו שבקמפיינים גדולים הם מגייסים את כל השמות הגדולים. בקמפיין האחרון באוקטובר, עמוס תמם, אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום לתוכנית הנאמנות החדשה של בנק הפועלים. במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס one, צולם סרטון הומוריסטי ובו עמוס תמם מגייס את נבחרת המומחים להטבות של פועלים וונדר.
 
בקמפיין החדש, ימשיכו בפועלים את הקו עם עמוס תמם, יחד עם ציון ברוך ושחר חיון - דוגמנית ומשפיענית בולטת באינסטגרם ובטיקטוק. כך יתאחדו שוב חברי הילדות מרמלה ציון ברוך ועמוס תמם, שהשתתפו יחד גם ב-JUDA שעלתה בהוט לעונה שנייה במאי שנה שעברה. כאמור, יריית הפתיחה של הבנק הגדול בישראל תתחיל בתקופה הקרובה, כדי להראות לבנק הדיגיטלי מי באמת שולט היום בעולם הבנקאות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים
    עיתונאית 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים ברציפות פרטים בפייסבוק https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור
  • בושה לבנק הפועלים לנצל הלומי קרב
    איזי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים ברציפות פרטים בפייסבוק https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור