שיווק ופרסום

מה עומד מאחורי קמפיין החוצות הקורא להעמדת מנדלבליט לדין?

שלטי חוצות ענקיים נתלו על בניין הבורסה הקוראים להעמיד לדין את שי ניצן, רוני אלשיך ואביחי מנדלבליט, והפגנת מחאה ברחבת הבימה. פעילי ימין שיתפו את השלט ברשתות החברתיות, אך מי עומד מאחורי הקמפיין?
מערכת ice |  1
קמפיין חקירה (צילום מסך)
שלט חוצות ענק על בניין הבורסה נתלה לאחרונה וקורא לחקירה פלילית לפרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, והיועץ המשפטי לשעבר אביחי מנבלדליט. 
שלט חוצות בסדר גודל כזה עלותו מוערכת בכמה אלפים טובים, ונראה שמי שתלה אותו מתכוון להשקיע במחאה הציבורית בעקבות פרשת האזנות הסתר של המשטרה דרך חברת NSO לנבחרי הציבור ולבני משפחת נתניהו בתקופת ראש הממשלה לשעבר נתניהו והאשמה, לדעת הקמפיין, כי חלה הפיכה שלטונית באמצעים לא חוקיים".
 
בשני שלטי ענק, מכנה הקמפיין את הפרשה "מנדלגייט" - כשמו של היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט וחיבור לפרשת "ווטרגייט" שהובילה להתפטרותו של נשיא ארה"ב לשעבר, ניקסון, בשנות ה-70'. הקמפיין קורא למחאה שבוע הבא ברחבת הבימה.
יועצת ראש הממשלה לשעבר נתניהו לענייני בעלי חיים, טל גלבוע, העלתה את צילום השלט וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "כולנו ברחבת הבימה! דורשים חקירה פלילית בפרשת ריגול אחרי אזרחים! אומרים לא להפיכה שלטונית באמצעים לא חוקיים, לא משפטיים".
פעילי ימין נוספים ברשתות החברתיות צילמו אף הם את השלט וכתבו: "אנחנו מכינים הפתעה קטנה עבור אביחי מנדלבליט, שי ניצן ורוני אלשיך. אנו לא נניח לכם, עד אשר תחקרו, תשפטו, תעמדו לדין צדק ותשלמו על פשעיכם נגד הדמוקרטיה הישראלית!". גם בנו של יו"ר האופוזיציה, יאיר נתניהו, שיתף את השלט.
זהותו של מממן הקמפיין נותרה מיסתורית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבנטט
    מנדל בלי 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה סוף סוף הימין מתחיל לעבוד הגיע הזמן
    סגור