נבחרת אייס

פרשת NSO היא פרשת ווטרגייט של ישראל | יאיר נתניהו

"ווטרגייט" הייתה הפרשה הדרמטית ביותר בתולדות ארה"ב שהביאה להתפטרות הנשיא לאחר שנחשף כי ריגל אחר יריביו. ומה נחשף בפרשת NSO? פקידים אפלים במשטרה ובפרקליטות ריגלו באופן בלתי חוקי אחר אזרחים, ואף אחר ראש הממשלה דרך משפחתו ועוזריו. במדינה דמוקרטית מתוקנת, המעורבים היו נעצרים עוד באותו יום

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  47
NSO (צילום pexels)
בכל יום שעובר ישראל מתקרבת להיות מדינה לא דמוקרטית. החשיפות בשבוע שעבר על כך שהמשטרה משתמשת במשך שנים בתוכנת הריגול NSO היא לא פחות מפרשת ווטרגייט הישראלית. כל מי שמעורב בפרשה - שוטרים, אנשים מהשוק הפרטי, ופרקליטים -  ביצעו עבירות חמורות ביותר שדינן כמה וכמה שנות מאסר.
התוכנה בעצם משתלטת על הפלאפון של הקורבן, ומאפשרת למי שפרץ לפלאפון לראות ולשמוע את כל מה שיש לו בפלאפון, כולל וואטסאפ, גלישה באינטרנט, פייסבוק וכו׳, ואף להשתמש בטלפון ככלי האזנה כאשר הוא לא בשימוש, דרך השתלטות על המיקרופון ועל המצלמה של הפלאפון.
 
החוק הישראלי אוסר על דבר זה באופן מפורש! חוק האזנות הסתר מאפשר למשטרה רק להאזין לשיחות של אזרח ישראלי בשיחות רגילות, וגם זה רק באמצעות צו שופט. יש לציין כי השופטים מהווים בכל מקרה חותמת גומי, ומאשרים 99% מהבקשות להאזנות סתר.
אך כאן לא מדובר בהאזנת סתר - אלא בתוכנה שמשתלטת על הפלאפון כולו. תוכנה כזאת מיועדת לשימוש של השב״כ והמוסד כנגד גורמים זרים ועוינים כמו מנהיגים איראנים, אנשי חיזבאללה, או מחבלים פלסטיניםֿ, אך אסורה מכל וכל לשימוש כלפי אזרחי מדינת ישראל.
שימוש שכזה כנגד אזרח ישראלי הוא דבר לא חוקי, גם אם התבצע לאחר צו שופט. במקרה של הפרשה האחרונה של NSO נראה כי הדבר נעשה ללא צו שופט, אך גם אם היו מקרים שכן ניתנו צווים, הם בלתי חוקיים. בין אם שופט נתן את הצו מתוך בורות וחוסר עניין, ולא הבין כי כאן לא מדובר בהאזנת סתר לשיחות טלפון, אלא בהשתלטות על מכשיר, ובין אם השופט הבין על מה מדובר ונתן את הצו בזדון - מדובר במעשה לא חוקי של הפרקליטות והמשטרה.  
 
רוני אלשיך הביא איתו למשטרה את שיטות החקירה של השב״כ כלפי מחבלים פלסטינים. הוא כנראה לא ראה הבדל בין אזרחים ישראלים נורמטיביים, לבין מחבלים פלסטינים שרצחו, או עומדים לרצוח אזרחים ישראלים.
הבאת נורמות של השב״כ, לשימוש כלפי אזרחים ישראלים, הוא לא רק דבר פסול, אלא דבר פלילי, ויש לקוות שיום אחד הוא ושותפיו :שי ניצן, ליאת בן ארי, ומנדלבליט יתנו על כך את הדין.

מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, והיועמ"ש מנדלבליט. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
העובדה שתוכנת הריגול הזו הושתלה על ידי המשטרה בפלאפונים של הסביבה הקרובה ביותר של בנימין נתניהו, ראש ממשלה מכהן, מהווה הוכחה להפיכה לכל דבר ועניין.
אם היה נחשף שהמשטרה, באישור הפרקליטות, התקינו תוכנת ריגול בפלאפונים של הילדים של אחד משופטי בית המשפט העליון, רוני אלשיך, שי ניצן, ואביחי מנדלבליט היו נעצרים באותו יום.
העובדה שהחשיפה השבוע של העיתונאי יואב יצחק, כי תוכנת הריגול הזו הושתלה בפלאפון שלי, ושל יועצים קרובים של אבי, התקבלה באדישות וחוסר עניין תקשורתי היא פשוט לא תאמן. בארצות הברית הנשיא הודח מתפקידו על פרשת ריגול בלתי חוקי חמורה לא פחות- פרשת "ווטרגייט".
 
מה הייתה פרשת "ווטרגייט"? מדובר היה בפרשה הפוליטית הדרמטית ביותר בתולדות ארצות הברית, והיחידה שהביאה להתפטרותו של הנשיא. היא התרחשה ב-1974 כאשר נחשף בתקשורת כי נשיא ארצות הברית ניקסון, ריגל באופן בלתי חוקי אחר יריביו הפוליטיים במפלגה הדמוקרטית. מכיוון שלא ניתן להעמיד לדין פלילי נשיא בארצות הברית, הקונגרס והסנאט האמריקני החלו בהליכי הדחה והרשעה כלפי הנשיא ניקסון, והוא התפטר כאשר הבין שיושג לכך רוב.
ומה נחשף כעת אצלנו בארץ בפרשת NSO? פקידים אפלים במשטרה ובפרקליטות ריגלו באופן בלתי חוקי אחר אזרחים ישראלים, ואף אחר ראש ממשלת ישראל, דרך משפחתו ועוזריו. במדינה דמוקרטית מתוקנת, המעורבים היו נעצרים עוד באותו יום.

פגישת ניקסון ורבין בבית הלבן. צילום: לע"מ
מה שקרה כאן, הוא בעצם ניסיון פישינג כלפי ראש ממשלה מכהן, באמצעות ריגול בלתי חוקי כלפי משפחתו וסביבתו. מעבר לעבירה על חוק הגנת הפרטיות וחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, מדובר בעבירה על חוקים בסעיפים של המרדה וריגול. במדינה דמוקרטית פקידים לא יכולים לרגל אחר ראש הממשלה המכהן במטרה להדיחו.
הפרקליטות ובית המשפט העליון מרבים לדבר על כך שהם כביכול מגנים על חירויות וזכויות האזרח הקטן אל מול העוולות של המדינה. בפועל, כמעט כל העוולות של המדינה כלפי האזרח הקטן מבוצעות על ידם. אין עוד דוגמא לרמיסה של זכויות אזרח ואף זכויות אדם כה חמורות בעולם הדמוקרטי כפי שהם מצבעים בישראל בשנים האחרונות.
ניתן לראות זאת בפסק הדין השערורייתי והבלתי חוקי של בג"צ מלפני שבועיים שהכשיר פריצה לא חוקית של המשטרה לפלאפונים של יועצי נתניהו, ניתן לראות זאת בעדויות על סחיטה ועינויים על ידי המשטרה והפרקליטות של אזרחים במהלך תפירת התיקים לנתניהו, וניתן לראות זאת בהתעמרות כלפי פעילי ימין, מתנחלים, חרדים בבתי המשפט הישראלים.
 
חוק יסוד כבוד האדם וחירותו הוא זה שבחסותו בג״צ ביצע הפיכה משטרית בישראל, וגזל מהעם את היכולת לקבוע את גורלו באמצעות נציגיו בכנסת ובממשלה.
האירוניה היא שבעקבות החוק והפיכה זו, זכויות האדם של האזרח הישראלי הורעו משמעותית והפכו למרמס, במיוחד אם האזרח הוא ימני, מתנחל, תושב הפריפריה או חרדי. רק "כבוד האדם" של הפלסטינים, כולל של מחבלים רוצחים, ושל האליטה השמאלנית השתפרו בעקבות החוק. 
 
השבוע בוועדה בכנסת, חברת הכנסת גלית דיסטל ניסתה לשאול את נציג המשטרה לגבי פרשת ווטרגייט הישראלית של NSO. יו״ר הוועדה מטעם "יש עתיד" לא אפשרה לה לשאול את שאלותיה למשטרה, והוציאה אותה. יש לציין כי "יש עתיד" היא ממש מפלגת המשטרה, או יותר נכון להגיד משטרת ישראל היא מטעם "יש עתיד".
יואב סגלוביץ, הזכור לנו מפרשת הרפז (ההיא עם גבי אשכנזי ומנדלבליט), הוא בכיר במפלגה והוא זה שהקים את יחידת להב 433. היחידה מתפקדת בישראל בפועל כיחידה לטיפול במתנגדי המשטר, ורודפת באופן אכזרי וחסר פרופורציה אנשי ימין, בעוד היא מחליקה עבירות קשות ביותר של אנשי שמאל. גם יו״ר הכנסת מטעם "יש עתיד" מיקי לוי הוא בכיר לשעבר במשטרה.
 
בממשלה הנוכחית לא ניתן לחקור לעומק את פשעי הפרקליטות והמשטרה במהלך העשור הקודם והנוכחי, אך אם וכאשר הימין יחזור לשלטון, הוא חייב להקים ועדת חקירה פרלמנטרית מיוחדת לנושא. הדבר יצריך שינוי חקיקה, כך שהוועדה תהיה עם שיניים, תוכל להוציא צווי זימון ושימוע, ותהיה בעלת סמכויות להעמיד לדין פלילי. מדובר בסמכויות בסיסיות של כל פרלמנט בעולם, כולל זה האמריקני, אשר לא קיימות כיום בכנסת ישראל. שום דבר אחר לא יחזיר את הדמוקרטיה, זכויות האזרח וזכויות האדם למדינת ישראל.
תגובות לכתבה(47):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    תיקון
    עיתונאי ותיק 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התמונה של ניקסון ורבין לא מהבית הלבן אלא פגישה פרטית שנים אחרי
    סגור
  • 42.
    בנימין נתניהו היה איש מכירות של NSO
    בודק 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאיר, איך שכחת שבנימין נתניהו קידם את המכירות של NSO, בין השאר לערב הסעודית?
    סגור
  • 41.
    בסדר
    לת 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב שאם תוכל להוכיח שנעשה שימוש בזה מול משפחת נתניהו מי שהפעיל את זה אמור להשלח לכלא על עברות של בטחון שדה. אבל למה זה רק פקידות ולא מי שממנה? כי זאת קצת התנהלות מתנערת מאחריות (ולראש ממשלה צריך להיות תחושת אחריות על מעשיו וההחלטות שקיבל)
    סגור
  • 40.
    יאלה יא בכיין. חלול משעמם כמו תמיד. לך לעבוד (ל"ת)
    אורי כביר 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    יישר כוח יאיר!! מתי תפתחו את תיבת הפנדורה הזאת
    מהה 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המערכת כולה רקובה ואנטי ישראלית. צריך ריסטארט דחוף!!
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    מי הם חברי וועדת הבדיקה שמינה היועמש
    דוד 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשנה ליועמש שהיתה אחראית על ביצוע בקרה על משטרת ישראל בנושא האזנות סתר 2 בכירי שבכ שמכירים אישית ועבדו עם רוני אלשייך בשבכ שמסתמן כאיש המרכזי בפרשה האם אפשר להאמין לבדיקה ולמסקנות וועדה שכזו או שאנו עומדים בפני פרשת הטיוח של קו 300 איציק מורדכי והשבכ. מישהו צריך להתעורר כאן
    סגור
  • 37.
    אבר שלך אחראי לזה
    הזבוב על הקיר 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו כל מחדלי הפוליטקאים בעולם שיוצרים מפלצות ואז לא יודעים איך לעצור אותם עכשיו זה נושך אותכם אז אתם בוכים?!
    סגור
  • 36.
    נפלתם על המוח אייס
    בן אדם שפוי 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה אתם נותנים לבן אדם אלים ומסית לכתוב כאן? אם אתם נותנים במה ליאיר נתניהו אתם חרידים יותר ממנו. לא אכנס לאתר שלכם יותר ואני מציע לכל אחד במוח בראשו לעשות כמוני. השתגעתם!
    סגור
  • 35.
    עייר נתניהו
    פוסיקט 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקבת החמור קרויה אָתון. היריון האתון אורך כשנה ומספר הוולדות הוא אחד. צאצא החמור נקרא עייר.
    סגור
  • 34.
    יאיר נתניהו האידיוט
    פוסיקט 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאיר האידיוט הולך עם חמאה על הראש ביום שמש
    סגור
  • 33.
    מעניין ומלמד כמו תמיד!!!! (ל"ת)
    מירי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    כל מה שהוא כותב זה סאטירי (ל"ת)
    נתן הראל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קשה לך להתמודד עם האמת?? תגיב עניינית
    מהה 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא נכון במה שהוא כתב? ציין רק דבר אחד
    סגור
  • 31.
    כתבה מצוינת כמו תמיד
    אילה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מדוע נותנים לתגובות אלימות פעם אחר פעם להשמע כאן?
    סגור
  • 30.
    פשעי הפרקלטות מתחילים ברות דוד . מדוע ממשלת הליכוד לא ע
    אור 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פרקליטות מושחתת מסכימה . אבל מדוע חא טופלה בשנים עשר שנים אחרונות?
    סגור
  • 29.
    צודק בכל מילה
    דן 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אני היום מפחד לאמר בציבור שאני ימני. מחדש שזה יפגע בפרנסתי ובמעמדי המקצועי. המצב בישראל מתדרדר מיום ליום. פוטש משפטי משטרתי לא יאמן! והכי מתסכל שאני מרגיש שאין לי באמת מה לעשות בנידון. יאיר - העם איתך. כל הפייק מושחתים מהתשקורת וממערכות החוק המושחתות. ההיסטוריה תשפוט אותם לחומרה. ואני מקוה שזה יהיה בקרוב
    סגור
  • 28.
    אחרי מה שאבא שלך עשה לעם שלנו פולג,פיק ניוז ברמות הגבו (ל"ת)
    רון 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 27.
    מאמר בלי ניבול פה - הפתעה
    מנחם 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המאמר עצמו המלא גידופים הנאמרים בלשון מנומסת עדיין לא מלבינים את השרץ יאיר. אבל לעצם המאמר. רוצה כמו אמריקה - הייתם צריכים לדאוג לחוקה. אביך הוכיח את זילותו כשלקח חוקימיסוד ושינה אותם לצרכיו - ראה ראש ממשלה חליפי. איזו חיה זו ???? בארצות הברית בית משפט מבטל חוקים של המחוקק אם הם מנוגדים לחוקה. כאשר נשיא מסיים את תפקידו הרשויות יכולות לחקור בעברו ולהעמידו לדין על מעשיו. אצלינו במסגרת הסמכויות היועמש יכול לסגור, להלבין את התיקים. אז כאשר אתה רוצה להפגין ידע בדמוקרטיה האמריקאית תזכור שאביך לפי הקריטריונים שלהם מזמן היה כבר מחוץ לפוליטיקה.
    סגור
  • 26.
    איך יכול להיות אם ביבי כבר ב2013 נתן אור ירוק…
    יוסף 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שטויות לנסות להאשים את השמאל ביבי הוא זה שנתן אור ירוק להפעיל את התוכנה כבר ב2013 תחת שלטונו ואף סחר בה בהסכמי אברהם להגיד עכשיו שהוא קורבן זאת זריית חול בעיני הציבור, הכתבה ניראת מגמתית מה עוד שנכתבת על ידי בנו ומאשימה את מתנגדיו, נו באמת תיהיו רציניים, הנושא רציני מדיי מכדי לעשות צחוק אבל את זה כניראה צריך לשאול את עורכי העיתון
    סגור
  • 25.
    האמת?
    סטס 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כתבה נחמדה, ולא הייתי מעלה בדעתי שאתה כתבת אותה, עד שאמרת שזה אביך. חזרת יותר מדי על ווטרגייט, אבל נורא הזכרת לי אותי קצת בלהט הדיבור. תחתוך חצי מהאזכורים של ווטרגייט, וזה יראה רציני יותר. בעיקרון, אתה די פסול/שרוף מבחינת הציבור. סוג של אורלי לוי. הקאמבק יהיה קשה עד בלתי אפשרי. סתם לסקרנות לשמוע מה עובר לך בראש, socratevinci. אתה כבר תמצא אותי.
    סגור
  • 24.
    ראש הממשלה הבא
    אל עד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלוף , מדינת סדום והסמאלנים בפוזיציה
    סגור
  • 23.
    יפה מאוד כתבת. דברים מטרידים ומסוכנים
    ליאיר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא יאומן איזה קן צרעות מתגלה בתוך השמאל והמליציות שלו. אשכרה יש למליציות השמאל משטרה חשאית שרודפת אנשי ימין. מפחיד
    סגור
  • 22.
    ליאיר היקר
    עין בוחנת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    המשותף לאלשייך, לסגלוביץ', לגנץ ולניצן - יוצאי גדוד 890. בוגריו נפגשים מדי שנה. לא פלא שקשרו קשר להדיח ראש ממשלה מכהן וגם לתת הטבות זה לזה במסגרת "המימד החמישי. על האמת לצאת לאור ואת ההסתה ומסכת השקרים על אביך יש להפסיק. כואס הלב.
    סגור
  • 21.
    מצדיעים לכם ומעריכים ואוהבים אתכם
    חזי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יאיר, חזק ואמץ!! תתעלם מהתגובות של ההזויים והבזויים מהשמאל - הם האידיוטים השימושים של השמאל הפאשיסט, הגזען הבזוי וההזוי
    סגור
  • 20.
    אוהבים אותך יאיר ואת משפחתך
    אביבה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ביבי תחזור מחכים לך
    סגור
  • 19.
    כתבה נפלאה
    יוני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 7
    כייף לראות שיש המשך דורות יאיר תודה
    סגור
  • די יאיר די
    נורמלי 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח מגיב לעצמך יאיר?
    סגור
  • חחחחחחחחח טיפשות היא ברכה (ל"ת)
    מנחם 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 18.
    ילד קקוסניל תצה כבר מאהרון
    קרעי הקוף מלךהליכוד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 5
    יהיר הקטן שקרן כמוה ביבי המנייאק
    סגור
  • 17.
    ילד איף..העיקר הסכמת לאבא שלך שילך לעסקת טיעון (ל"ת)
    יניב שבצאי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 16.
    ידען
    דב 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מי כתב לך את הכתבה עם כל. פרטי פרשית ווטרגט.אתה הייתה החיתולים באותה עת.
    סגור
  • 15.
    גיבוב של שקרים ושטויות
    יוסי כהן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    9 7
    עוד ״כתב״ שלא שווה את זמן הקריאה של השטויות שהוא כותב
    סגור
  • 14.
    נכנסתי רק בשביל לצחוק על כותב המאמר
    ניר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 7
    חחחחחח מי מקשיב לו
    סגור
  • 13.
    מי היה מקשיב ליאיר נתניהו לולא היה בנו של
    יפית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 7
    יאיר נתניהו מנסה להיראות ידען ומומחה אבל פשוט לא יילך לו כי כל דרכו ומטרתו היא להגן על אביו ועל ניסיונות אביו להפוך את מדינתנו היפה והדמוקרטית למדינה דיקטטורית שתשרת את האינטרסים של אביו ומשפחתו!!! הוא מנסה בכל כוחו להיות יורש אביו כמו בכל מדינות העולם השלישי שלעם אין זכות דמוקרטית של בחירה. עד עתה הצליח להפוך מפלגה שלמה, את הליכוד, למפלגה של אדם אחד, נתניהו ועכשיו מנסה להתיך את המדינה תחת שמו!! נתניהו האב הוא מושחת, שקרן , מסית ומפלג ולבנו יש יד ורגל בכל הנעשה. שלום לשניכם ושלא תבואו לנו יותר לא בחיים ולא בחלום ונגיד ברוך שפטרנו ממהרסייך ומחרבייך, ציון!!!
    סגור
  • 12.
    הרבה יותר חמור
    יואל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הפרה הזאת הרבה יותר חמורה מווטרגייט בגלל שהיא לא נוגעת רק למפלגה או לאדם מסויים היא נגד מערערת את יסודות הדמוקרטיה נגד כולנו ועכשיו זה רישמי על מלא מדינת משטרה.
    סגור
  • 11.
    יאירקה׳
    ראובן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    9 5
    תבין שאי אפשר תוך חצי שנה לפנות זבל שנערם במשך שתיים עשרה שנים.
    סגור
  • 10.
    הסתה
    ראובן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מענין מי הכניס את השב"כ לניידים שלנו בגלים הראשונים של הקורונה. מעניין איך בכל פעם שמישהו שלא עלה למשפחה שלך יפה בעיניים רצה להתקדם, צצו לו כל מיני פרשות מהעבר.
    סגור
  • 9.
    למה האדיוט הזה כותב עיתונאי הוא לא. טיפש העורך שמאפשר ז (ל"ת)
    צדק 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 8.
    עאיר אתה מפעיל הבוטים ברשתות התקשורת
    הגברת הראשונה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לא רוצים לדעת ולשמוע ממך. אצה משעמממממם!
    סגור
  • 7.
    קראתי בעיון רב
    וואו 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    11 5
    יאירי, אני לא יודע איפה להתחיל... חיפשתי עובדות שאתה מסתמך עליהן ולא מצאתי, גם כשקראתי את המילה "עובדה" זה לא הופך אותה לכזאת.. הרבה קשקושים שמעתי וקראתי אבל שלך עלו על כולן ): בעיתון וגם במדיה הכתובה, כל המילים תופסות.. חבל שאתב מייצג מה שמתיימר להיות ממלכתיות.. תתבגר.
    סגור
  • 6.
    ווטרגייט?
    מאיר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    7 5
    מעניין שהזכרת את ווטרגייט זה לא כלל גריסה משמעותית של מסמכים בדיוק כמו שדווח שנעשה על ידי נתניהו ולשכתו?
    סגור
  • 5.
    יאיר הבן לא שווה תגובה ,הוא בפאניקה. (ל"ת)
    ימני ולא ביביסט עלוב 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • 4.
    אתה חי ביקום מקביל? "פרשת NSO"? אף מילה על עסקת הטיעון?
    סנדרה קשת 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    21 8
    אתה לא מתייחס לקריסת השקרים של אבא שלך? "לא יהיה כלום כי אין כלום"?, "לא אחתום על עסקת טיעון"?, הפניה לנמסיס האולטימיטיבי אהרון ברק? הפניה מצד אביך ב-י-ו-ז-מ-ת-ו ליועמ"ש על מנת לבקש עסקת טיעון? כל השקרים שלו מתפוצצים, כל הקו שלו קורס - ואתה מבלבל את המוח עם "פרשת NSO"? אתה חי ביקום מקביל?
    סגור
  • יי
    יי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כולם מינויים של אבא שלך
    סגור
  • 3.
    יאיר, מה מפריע לאבא בנושא הקלון?
    אתי פרץ 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    24 8
    הרי ממילא הוא מודה ב-2 עבירות של מרמה והפרת אמונים. אם ימשיך במשפט ויורשע ולו בשתי עבירות אלה בלבד ויזוכה מהיתר - ברור שיקבל כלא + קלון. אז מדוע הוא לא מסיים זאת עכשיו ללא כלא? נשמח אם תסביר את הרציונל.
    סגור
  • 2.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    33 9
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • 1.
    יאיר
    מוטח 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    11 6
    קשקשן לך לעבוד!!!!
    סגור