שיווק ופרסום

כוכבת משחקי השף בקמפיין חדש: זה הסכום שהושקע בו

הילה בידרמן שהתמודדה בפורמט הבישול, תופיע בקרוב בקמפיין חדש בכיכובה. הקמפיין שיעלה למדיה השונים יצא בהשקעה של מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
הילה בידרמן בקמפיין זאגה (צילום אילן בנדנה)
הקונדיטורית והשפית בוגרת משחקי השף, הילה בידרמן (46), נבחרה להוביל קמפיין דיגיטל של רשת זגה - פינות אוכל, לקראת קולקציית אביב קיץ 2022 .
קמפיין הדיגיטל עם הילה בידרמן לרשת זגה פינות אוכל  צפוי לעלות בחודש הבא, לקראת חג הפסח, בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון שקליפ. הקמפיין כולל  סרטונים החושפים שיטות ועצות לאירוח בשילוב הגשת הקולינריה על שולחנות האוכל של רשת זגה.   
אביטל מאיירס, מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים של הרשת מסרה: "הילה בידרמן  מהווה  דוגמא של  כישרון ותעוזה לשלב קולינריה עם אירוח ועיצוב בסטייל. מטרת הקמפיין להמשיך ולחזק את רשת זגה כמובילה בתחום, והפלטפורמה הדיגיטלית  יוצרת  עניין רב בקרב קהלים רבים".
בידרמן, בוגרת בית הספר הגבוה ללימודי קונדיטוריה של אסטלה ואוטודידקטית בתחום הקולינריה, מתמחה במטבח ים תיכוני בדגש על מטבח יווני. היא פועלת בתחום הקונדיטוריה כבר יותר מעשרים שנה.
 
חברת זגה  מתמחה משנת 1961 בייצור ושיווק פינות אוכל. פינות האוכל של חברת זגה עומדות בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בעולם. בבעלותה של חברת זגה מפעל הגדול והמתקדם ביותר בבולגריה שבו מיוצרים כיסאות ושולחנות אוכל, בשיטות ובחומרים איכותיים וייחודיים. פינות האוכל של החברה משווקות לרשתות המובילות באירופה, ארה"ב וכמובן בכל אחד מ 12  סניפי הרשת הפרוסים בארץ. לחברת ZAGA ,מוניטין של עשרות שנים, עשרות אלפי לקוחות מרוצים ומגוון רב של פתרונות הרחבה ייחודיים עבור פינת האוכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה