שיווק ופרסום

מאיה ורטהיימר בהלם: מה הפתיע אותה בצילומים?

מאיה ורטהיימר הגיעה לארץ ללו"ז צפוף בצילומים לכל הקמפיינים שאמורה להשתתף בהם בתקופה הקרובה, אבל את מה שקרה על סט הצילומים אתמול היא לא צפתה
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מאיה ורטהיימר נמצאת כבר שבועיים בארץ רחוק מבעלה, אסף זמיר ובתם אסיה שנמצאים בניו יורק לאור תפקידו כקונסול ישראל בניו יורק. ורטהיימר, עשתה בפעם הראשונה את נסיעת הקו הראשונה שלה חזרה לארץ לצורך עבודתה כפרזנטורית ושחקנית, ונמצאת בעיצומם של ימי השהות שלה בארץ שמנוצלים לצילומי קמפיינים שונים.
לוורטהיימר, נכדתו של המיליארדר סטף רטהיימר, קריירת משחק ושיווק מרשימה בארץ. את הביקור שלה בישראל פתחה באירוע של הוט שם "שבאבניקים" בכיכובה זכתה בתואר הסדרה הנצפית ביותר, בנוסף משמשת כפרזנטורית של אתר יד2, וכפרזנטורית בצוות רחב של פוקס לצד דנה פרידר, מאור שוויצר ועופר חיון. מלבד אלו, היא נכללת בנבחרת השגרירים של BUYME, חברת הגיפטקארדים והמתנות שעבורם צילמה אתמול קמפיין. מלבד כל אלה היא צפויה להתחיל בקרוב להנחות ריאליטי לראשונה כשתחליף את ירדן הראל ותנחה את "אהבה חדשה" ברשת 13.
הפרזנטורית הגיעה ללוקיישן הצילומים כשהיא יודעת שעליה לצלם סצינה שנלקחה בארוחה משפחתית בסט שאמור לדמות את המשפחה שלה. אלא שהיא לא יכלה לדמיין עד כמה זה עומד להיות קרוב למשפחה, עד שגילתה את ההפתעה שהכינו לה על הסט.
 

בזמן שמצלמת הסטורי שלה פתוחה, תועד המפגש המרגש והמפתיע על הסט, ונקדים ונאמר שלא הטיסו את אסף ואסיה מניו יורק. ורטהיימר שיתפה את העוקבים בהגעה לסט וסיפרה כי זיהתה דמות מהגב שדומה מאוד לאמה, אריאלה ורטהיימר. אלא שתוך כדי שהיא מתפעלת מהדמיון למקור, גילתה ורטהיימר שמדובר בלא אחרת מאמה בעצמה שגויסה גם היא לקמפיין.
השבוע ביום האישה כתבה ורטהיימר הבת לאם, "זוכרת את הרגע שבו הבנתי שנשים זה כנראה יצור קסום ומטורף בעל כוחות אהבה שחזקים מכל מה שידעתי. הסתכלתי אלייך בחדר לידה כשאסיה יצאה ואמרתי בין ציר לציר וצעקה שאלתי אותך ״באיזה עולם ילדת כל כך הרבה פעמיים?!״ ואז לא הבנתי שזה עוד החלק הקל.
 
כל יום אני מגלה עוד ,על מה שיש בך. איזה מין אדם את אמא -כמה כח יש בך או שהתחלקת על השכל?!? והנה גם עכשיו אני בוהה בתמונה שלך, מתקופה לא פשוטה ורואה איך השיער הבלונדיני שלך הפך לבן ואומרת לעצמי שני דברים: אני מעריצה נשים.
אני מעריצה אותך. אני נזכרת שאני חייבת להחזיר לך קופסאות פלסטיק מיום שישי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה