ויראלי

מאיה ורטהיימר בהצעה מפתיעה: תצטרף לתוכנית הבוקר ברשת 13?

לרשת 13 יש עוד מקם בתוכנית הבוקר עבור מאיה ורטהיימר? אחרי שהשתתפה באירוע של הוט אתמול, השחקנית שצפויה להתחיל קריירה כמנחה בערוץ, יצאה בהצעה מפתיעה
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר, רשת 13 (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יחצ)
מאיה ורטהיימר, שנמצאת בימים אלה על קו ניו-יורק- תל אביב, השתתפה אתמול במסיבת השקת השנה של הוט יחד עם כל הטאלנטים של חברת התוכן, וזכתה גם להנות מהדירוג של שבאבניקים בכיכובה, שהוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של הוט בשנת 2021.
בין שאר הטאלנטים שהגיעו, נכח גם צביקה הדר שצפוי לככב השנה בסדרה חדשה של הוט, "ירושלים, לצד רותם סלע ודורון בן דוד כשלישייה ראשית. אחרי שהשניים נפגשו על השטיח האדום, לורטהיימר עלה רעיון חדש לגבי הצעד הבא שלה בקריירה. 
השחקנית העלתה לסטורי שלה תיעוד מהאירוע ושיפתה במחשבות מעניינות, "קבלו את הרעיון המבריק שלי. לא יודעת את מי לתייג, נפל לי האסימון שאני וצביקה זה שידוך משמיים" הדר עצמו התלהב מהרעיון אחרי שורטהיימר חשפה אותו בפניו, "אמרו לי עכשיו כשאת מנחה, את צריכה למצוא את המישהו שינחה לידך, את הזוגיות המושלמת". ואחרי שמנחה הבוקר החדש הוחמא, השניים עברו לחשוב על רעיון לתוכנית הבאה שינחו במשותף.
 
בזמן הזה, עוקב של מאיה הספיק לארגן לשניים תוכנית, מיתוג, וגם ערוץ חדש להגיש בו (15), וזכה לבמה מכובדת בסטורי של ורטהיימר מול 468 אלך העוקבים שלה. 
השניים חתומים, כל אחד בנפרד כמובן, על חוזה ברשת 13. הדר התחיל לפני חודש להגיש את תוכנית הבוקר החדשה לצד מירי מיכאלי ורותם ישראל, ואילו ורטהיימר צפויה להנחות את הריאליטי, "אהבה חדשה" אחרי שלירון ויצמן פרשה מהנחיית התוכנית, וזה תפקיד ההנחיה הראשון של ורטהיימר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה