שיווק ופרסום

יפה בן דויד על המסך למען המורים | פרסומת השבוע

אנחנו לא רגילים לראות מאבקים חברתיים על מסכי הטלוויזיה, אבל בהסתדרות המורים החליטו להעלות הילוך ולשכנע את הציבור בחשיבות המאבק לשכר המורים. התוצאה: שילוב של ויזואליה עם מידע קונקרטי שמעבירים את המסר בצורה חדה | פרסומת השבוע
מערכת ice | 
יפה בן דויד בקמפיין (צילום מסך)
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, מעבירה את המאבק על שכר המורים גם למסכי הטלוויזיה, כדי להעביר לציבור את המסר בחשיבות הדבר. ההפקה לקחה את הנושא הטעון, כדי להעביר את הדיון מישיבות הממשלה לציבור, והתוצאה? פרסומת שמעבירה את המידע בדרך דרמטית ונוקבת.
הסלוגן שנשזר בפרסומת "ישראל מתייבשת ממורים וגננות", משחק היטב לציבור על הפרסומות בעבר שישראל מתייבשת ממים, ובעצם מעלה את רמת ההוראה לאותה חשיבות כמו הדבר הכי חשוב: מים לשתייה.
 
הפעם, אין שחקנים על הסט - אלא מורים וגננות אמיתיים, כאשר על קדמת המסך גם מי שמובילה את המאבק בן-דויד שמנסה לשכנע את הציבור ששכר המורים הוא לא מה שחושבים והסכנה מבריחת עובדי ההוראה מהענף בגלל המשכורות: "חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי".
דבר המשרד:
למדינת ישראל יש נטייה לנצל כלכלית מקצועות שהשליחות והערכים עומדים במרכזם ובראש הרשימה ניצבות המורות והגננות. כהורים אנו חפצים שאת הילדים שלנו ילוו עובדי הוראה מהחלומות, שיהיה בהם שילוב של ידע עם הרבה חום ואהבה. אבל לגבי תגמול הולם רוב הציבור אדיש. המסר שהיה חשוב לנו להבליט בתשדיר היה מאוד ברור אם לא נתעורר על עצמינו אז פשוט מאוד לא יהיו מורים או במילים אחרות ישראל מתייבשת ממורים וגננות.
סיפור מבניית הקמפיין:
בתחילת הדרך חשבנו לצלם מורים וגננות עם תלושי שכר שאומרים: לא אנחנו צריכים להתבייש. אבל עם חלוף הזמן הבנו שהמשמעות גדולה יותר ואנחנו צריכים ביצוע אחר גם ויזאולית וללא מילים. המחסור בעובדי ההוראה והעזיבה של אנשים טובים את המערכת חידדו את ההחלטה שיש להסביר לצופה בבית מה המשמעות של תגמול מביש. ההתגייסות המדהימה של המורים בשטח (לא השתמשנו בשחקנים) והתגובה של הילדים הייתה יוצאת דופן.
דבר הבמאי  - חגי לפיד:
שמח להתחבר למאבקים חברתיים וערכיים במיוחד שאני מאמין בהם. ובהזדמנות זו אני רוצה להתנצל בפני הבן שלי אלמוג בן ה-4 שהתנדב להשתתף בתשדיר ונאלצנו לחתוך אותו בעריכה.
קרדיטים: 
משרד פרסום: גריי קונטנט
מנהלת לקוח: נועה פרץ
הפקה: מרקט מאסטר
במאי: חגי לפיד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה