שיווק ופרסום

רדיו תל אביב מחדשים את הסלוגן ומרעננים את המותג

במהלך של ריענון המיתוג הוויזואלי, תחנת רדיו תל אביב מתחדשת באות חדש, שילווה את לוח השידורים שלה, תוך ויתור על אזכור התדר
מערכת ice | 
רדיו 102 תל אביב (צילום יחצ)

רדיו תל אביב, תחנת הרדיו האזורית, משיקה מהיום מעטפת סאונד חדשה. כעת, במהלך של ריענון המיתוג המוזיקלי, התחנה מתרעננת באות חדש, שילווה את לוח השידורים.

המהלך נעשה בשיתוף פעולה עם אחת מהדמויות הבולטות בהיפ-הופ הישראלי – הזמרת והמפיקה "אקו". על ההפקה אחראי המוזיקאי ומעצב הסאונד עירד אשל.
 

לתחנה יש אוהדים רבים ויש שיגדירו אותה כ"קולו של מטרופולין גוש דן" מזה 25 שנים. התחנה משדרת בתדר 102FM, שהיווה עד כה חלק מהמיתוג שלה.
 



עד עתה שמרה התחנה על אזכור התדר שהיה חלק בלתי נפרד מהמיתוג שלה, אך כעת אחד מהשינויים הבולטים ביותר הוא הוויתור על אזכור התדר (FM102) והדגשת שם התחנה – רדיו תל אביב. אפיון התחנה משלב בין תכניות מלל של אקטואליה הרכה והומור, ובין מוזיקת להיטים המשודרים ברצף.

בכירי תחנת רדיו תל אביב ילוו בקולם את האות המוזיקלי החדש ילוו ובין השמות אפשר למצוא את אופירה אסייג, גורי אלפי, ערן זרחוביץ', נלי תגר, איל ברקוביץ', דליק ווליניץ, גידי גוב, שרון טייכר, אודי סגל, לירון ויצמן, יעל גולדמן ועינב גלילי.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה