שיווק ופרסום

הרשות השנייה מחפשת משרד יח"צ, אלה תנאי המכרז

הרשות השנייה מאריכה את המכרז למתן שירותי יחסי ציבור, ומי שיזכה במכרז יהיה אמון על סערות תקשורתיות בהן נמצאת הרשות בתקופה האחרונה: מקיצור מהדורות החדשות ועד הערוץ שיזכה באפיק 15
מערכת ice | 
עדן בר טל, יועז הנדל (צילום פלאש 90/ קובי גדעון, יונתן זינדל)
תאגדי הרשות השנייה ממשיכים לחפש משרד יחסי ציבור, והודיעו על הארכה נוספת למכרז הפומבי למתן שירותי יחסי ציבור עד ה-6 באפריל בשעה 12:00. תקופת ההתקשרות על פי המכרז הינה לשנים עשר חודשים, כאשר לרשות זכות להאריך את תוקפו של ההסכם לחמש תקופות נוספות, בנות 12 (שנים עשר) חודשים, כל אחת.
הרשות השנייה הינו תאגיד סטטוטורי האחראי לקיום שידורי טלוויזיה ורדיו מסחריים בישראל, בתחנות טלוויזיה ארציות ובתחנות רדיו אזוריות, ועל הפיקוח עליהם. לאלו שיגישו את הצעותיהם, הרשות שומרת לעצמה את הזכות לנהל משא ומתן עם מציעים שהצעותיהם ימצאו מתאימות וכן לבקש הצעות משופרות כמפורט במסמכי המכרז.
 
ברשות ככל הנראה לא מצאו עד כה הצעות, כאשר הדד-ליין הראשוני להגשת מועמדות היה ב-24.3, לאחר מכן הוארך לסוף מרץ, ועתה הוארך בשנית ל-6 באפריל בשעה 12:00.
אלו הם תנאי הסף להשתתפות במכרז:  אזרח או תאגיד ישראלי עם ניסיון מצטבר של שלוש שנים לפחות, כאשר במהלך חמש השנים האחרונות נתן שירותי יח"צ לגוף ציבורי. המציע יצטרך להביא חמש המלצות מהגופים להם נתן שירותים של יח"צ במהלך חמש השנים האחרונות, כפי המפורט במכרז עצמו.
 
כמובן שעל המציע להיות בעל אישור בתוקף לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, בעל רישיון נדרש על פי כל דין לצורך במתן השירותים - לרבות רישיון עסק, ובעל כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים. על המציע שלא להיות בניגוד עניינים עם הרשות השנייה.
הרשות השנייה נמצאת הרבה בכותרות לאחרונה: מסערת קיצור מהדורות החדשות, ועד הענקת רישיון לערוץ 14, וגם בקרוב מאוד עם היציאה למכרז לאפיק ערוץ 15. על כל אלה יצטרכו ביח"צ לנווט ולדברר ולהגיב אל מול כל הסערות התקשורתיות בהן נמצאת הרשות השנייה בתקופה האחרונה ובכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה