טלוויזיה

הילה קורח ויונית לוי יחגגו? ההחלטה של הרשות השנייה

מועצת הרשות השנייה החליטה הערב על הארכת תוקף האישור הזמני לקיצור מהדורות החדשות עד ל-01 באוגוסט 2022 במקום שבוע הבא. במידה ולא תגיע החלטה, המהדורה תסתיים בשעה 21:00
מערכת ice | 
יונית לוי, הילה קורח (צילום יחצ קשת 12, רשת 13, vecteezy, pexels)
מועצת הרשות השנייה החליטה הערב (רביעי), להאריך את תוקף האישור הזמני לקיצור מהדורות החדשות לשעה ורבע, עד לראשון באוגוסט, במקום עד לראשון באפריל.
ההחלטה התקבלה נוכח החלטת מועצת הרשות השנייה מיום 09 בדצמבר 2021 בעניין משך המהדורה, ובהמשך לשימוע בו חברות החדשות הציגו נכונות לבחון שינויים בין היתר בהיקף שידורי חדשות מעבר לשעות המהדורה. אז מהדורות החדשות יצאו בביקורת נגד הרשות השנייה על אותה החלטה.
מועצת הרשות החליטה הערב כי נדרש זמן נוסף לשם בחינת הנושא ועל כן ראוי להאריך את תוקף האישור הזמני לקיצור משך מהדורת החדשות לשעה ורבע בין השעות 20:00 עד 21:15 (לא לפני ולא אחרי), בהעדר החלטה אחרת, וזאת עד ליום 01 באוגוסט 2022. ככל שהמועצה לא תקבל החלטה אחרת עד לאותו היום, החל מתאריך זה אורך המהדורה יעמוד על שעה אחת בין השעות 20:00 עד 21:00 (לא לפני ולא אחרי).
 
ברשות השנייה ציינו כי האישור הזמני, אשר תוקפו יוארך, מותנה ברמה יומית בכך שחברות החדשות לא יחרגו מאורך המהדורה שנקבע. כלומר, אם ביום מסוים חברת חדשות תתחיל בשידור המהדורה לפני השעה 20:00 לא יחול האישור הזמני לגבי אותו יום וחברת החדשות תידרש לסיים את המהדורה באותו יום עד לשעה 21:00 (לא לפני ולא אחרי). כמו כן, אין כל שינוי במנגנון הקבוע בהנחיות המנכ"ל לקבלת אישור מראש אד הוק להארכת המהדורה בשל אירועים חדשותיים חריגים.
"מבלי לגרוע מן האמור, מועצת הרשות השנייה מנחה את הנהלת הרשות לנקוט בצעדי אכיפה כנגד כל חריגה של מורשה לשידורים בעניין אורך המהדורה ושעת ההתחלה והסיום של המהדורה כפי שאושר לעיל", נכתב בהודעת הרשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה