טלוויזיה

מהדורת החדשות תתארך שוב? הרשות השנייה ברמז מפתיע

ברשות השנייה רומזים על דיון מחדש בכל הקשור לקיצור מהדורות החדשות, ומביאים אפשרות גם לקשת ורשת להציג טענות חדשות. האם היו"ר החדש ישנה את ההחלטה הדרמטית?
מערכת ice | 
יונית לוי, הילה קורח (צילום יחצ קשת 12, רשת 13, vecteezy, pexels)
הודעה מסקרנת התפרסמה באתר הרשות השנייה, שפותחת מחדש את כל הדיון סביב קיצור מהדורות החדשות, וכנגד החלטת מועצת הרשות השנייה מהתקופה הקרובה. האם היו"ר הנכנס, עדן בר טל, שהחליף את יוליה שמאלוב ברקוביץ' ישנה את ההחלטה הדרטית?
נזכיר, לאחר מחאה ציבורית קשה על אורך מהדורות החדשות בקשת ורשת, התכנסה מועצת הרשות השנייה והחליטה בתקנה כמעט אחרונה לכהונה לקצר את המהדורות. בתחילה המהדורה אמורה הייתה להתקצר לשעה ורבע (היינו משעה 20:00 עד השעה 21:15), והחל מהראשון באפריל להתקצר לשעת מסך בלבד.
 
אולם, אם היינו חושבים שהמועצה אמורה להתכנס כדי להחליט על קיצור של רבע שעה נוספת, או לתת למהדורות להמשיך באורך שעה ורבע, ההודעה החדשה מאותתת כי ייתכן ויהיו שינויים אחרים לגמרי, ואפילו לאישור הארכת המהדורות מחדש.
על פי נוסח ההודעה, בדיון הקרוב שיתקיים על הוראת השעה שהתארכה ואפשרה למהדורות אורך של שעה ורבע: "מודיעה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ("הרשות") על כוונתה לקיים דיון בעניין הוראת השעה, לרבות הפיכתה לקבועה, ביטולה או הארכתה לתקופה נוספת".
 
לא רק זאת, הוסיפו בהודעה כי "כל גורם מהציבור המעוניין בכך, רשאי להביא בפני המועצה את עמדתו בכתב בעניין זה, וכן לספק מידע ואסמכתאות התומכות בעמדתו", והוסיפו הבהרה: "יובהר, כי גורמים שכבר פנו בעבר לרשות בעניין זה רשאים לכלול טענות נוספות מעבר לעמדה שכבר הוגשה על ידם למועצה"  - היינו פתיחת פתח עבור קשת ורשת לפנות שוב ולדון על עצם קיצור המהדורות בכלל.
בהודעה אחרת של הרשות השנייה, נמחק המשפט האחרון ובמקומו נכתב: "יובהר, כי אין באמור בפנייה זו כדי להגביל את שיקול דעתה של הרשות השנייה", ואולי שינוי מגמה של הרשות בכל הקשור לדיון הפתוח מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה