שיווק ופרסום

אתגר קריאייטיב: אלו הפרסומות המיוחדות לגמר 'רוקדים עם כוכבים'

גמר רוקדים עם כוכבים שעולה הערב יציג ריקודים גם ביציאה לפרסומות. אלו המפרסמות שנענו לאתגר
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
קשת 12 בברייק ריקודים ייעודי בגמר רוקדים עם כוכבים: הערב (שני) ישודר גמר 'רוקדים עם כוכבים', ולצד התוכן המוסיקלי, גם הפסקת הפרסומת תצא בריקודים. לראשונה, במהלך הערב, ברייק אחד, יזכה לפתיח מיוחד ויוקדש כולו לאווירת התוכנית שכן יככבו בו קמפיין על טהרת הריקוד.
המפרסמים שייקחו חלק במהלך: סופר פארם, יוחננוף, קניוני עופר מליסרון, אלפא קוסמטיקס עם הפרסומת לשאנל ושריג אלקטריק עם פרסומת לשארק. 
 המעברון שישודר היום ביציאה לפרסומות (קשת 12)
כזכור, היום יתקיים גמר התוכנית, שחזרה לאחר כעשור למסך והניבה נתוני רייטינג מכובדים. אחת המתמודדות בגמר, מעיין אדם, שיתפה אתמול את עוקביה, כי בזמן שהיא מתכוננת לחזרה הגנרלית, היא נפצעה באופן שלא מאפשר לה להמשיך את החזרות כרגע.
 
אדם כתבה, "נפצעתי באחת ההרמות, משהו שמרגיש רציני. לקחתי מלא משככים ונחושה לחזור לגנרליות. אלו עיניים של אחרי בכי על טהרת הלחץ והבהלה שמשהו ימנע ממני לתת נאמבר של החיים מחר. אני בטוחה שיהיה בסדר ואין משהו שזריקת  וולטרן לא פותרת. נכון?". נציין כי כמובן שאדם לא מתכוננת לפרוש, אך העונה הנוכחית כבר הוכיחה בעבר שפציעה חמורה יכולה לגרום למתמודדים למצוא את הדרך החוצה.
איריס קנטל, מנהלת המדיה של קשת מסרה: "הקשר בין הפסקת הפרסומות לתוכן הוא אתגר קראטיבי למפרסמים, כזה המספק ערך מוסף לצופה ולמפרסם. אין ספק כי גמר רוקדים עם כוכבים הוא הבמה הראויה  להשקה של מוצר ייחודי שכזה, ואנו נמשיך להציע פתרונות קראטיבים דומים גם בעתיד, באירועי מדיה מסוג זה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה