שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של קבוצת מסעדות עובר לסוכנות סו מדיה

תקציב הפרסום של קבוצת המסעדות החיפאית "סינטה בר" עובר לסוכנות הפרסום "סו מדיה"
מערכת ice | 
שי ירמיהו ועמרי אלוילי (צילום יחצ)
תקציב הפרסום של קבוצת המסעדות החיפאית ׳סינטה בר׳ שכוללת בתוכה את המסעדות:  סינטה בר, סינטה בר אקספרס, ששון גסטרו בר, ממבו מילאנו, מר באן בורגר ומפעל הפסטות שבבעלות הקבוצה ׳פרש פסטה׳, יובל על ידי סוכנות הפרסום 'סו מדיה', כבר בחודש הקרוב.
סוכנות הפרסום ׳סו מדיה׳ שבבעלותם של שי ירמיהו ועמרי אלוילי תוביל את מערך הפרסום של הקבוצה בתקציב המוערך במיליון שקל. לסוכנות ׳סו מדיה׳ ניסיון בענף המסעדות, והיא מנהלת את תקציבי הדיגיטל של חברות כמו: קבוצת זה סושי, ווישיי ישראל, אפליקציית סולו ועוד.
עתה, לסוכנות "סו מדיה" מצטרפת קבוצת הסינטה בר הכוללת שש מסעדות שונות. הקבוצה קיימת מזה שני עשורים, ומתמקדת באזורים חיפה והסביבה.


לדברי שי ירמיהו, מנכ״ל סו מדיה - ״אנו מודים לחברים מקבוצת ׳סינטה בר׳ על בחירתם בנו ומאחלים שיתוף פעולה פורה ומניב. בעזרת הניסיון, ההיכרות עם הענף והאסטרטגיה אנו מצפים שהמהלכים שבדרך יצליחו להביא להגשמת החזון והמטרות בטווח הקצר והארוך כאחד. 
לדברי חן לסרי, מנהלת השיווק של הקבוצה: ״אני שמחה ששיתוף הפעולה בין החברות רוקם עור וגידים. אין לי ספק שמצפה לנו דרך נפלאה יחד שתביא להתפתחות הקבוצה בארץ ולהגשמת המטרות והיעדים של כל אחד מהמותגים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה