שיווק ופרסום

40 מיליון צפיות: ויגן פרנדלי בקמפיין בינ"ל בגמר האירוויזיון

קמפיין בינלאומי חדש לויגן פרנדלי: בהפסקת הפרסומות במהלך גמר האירוויזיון, שודרה פרסומת בינלאומית חדשה ביוזמת העמותה, תחת הכותרת: 'סטייק סוף העולם'. בפרסומת מככבת הפרה בובה, דיירת בחוות החופש
מערכת ice | 
אירוויזיון 2022 (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ מיכאל בן דוד, freepik)
ויגן פרנדלי השיקה קמפיין בינלאומי חדש שעלה בהפסקת הפרסומות של גמר האירוויזיון. אמש (שבת) שודר גמר האירוויזיון 2022 בטורינו, איטליה. מיכאל בן דוד והמשלחת הישראלית אמנם לא עלו לגמר האירוויזיון, אך ישראל עדיין השאירה חותם בינלאומי כאשר בהפסקת הפרסומות במהלך גמר האירוויזיון עמותת ויגן פרנדלי שידרה פרסומת בינלאומית חדשה.
הקמפיין החדש שעסק בהשפעת צריכת מזון מן החי על משבר האקלים, תחת הכותרת 'סטייק סוף העולם' ישודר גם בארה"ב ובאנגליה וצפוי להגיע ל-40 מיליון צופים ברחבי העולם כולו. קמפיין 'סטייק סוף העולם' פוצח בהסברה לציבור איך כל סטייק שאנחנו צורכים מקרב את סוף העולם בשל היותו חלק בלתי נפרד מהנזק האדיר לאקלים ולסביבה.
 
כידוע, גידול עדרי בקר לבשר על שטחי אדמה עצומים, פיטומן בכמויות מזון אדירות שגוזלות משאבי טבע, וכמובן- פליטת גזי החממה מעדרי הבקר. לצד הפרסומת, השיקה עמותת ויגן פרנדלי גם אתר המרכז את כל המידע הרלוונטי בתחום, עובדות שככל הנראה אינן ידועות לציבור ועוד, במטרה להעמיק את התודעה הציבורית לנושא החשוב.
את הפרסומת הפיקה ויגן פרנדלי באמצעות 'ויגן אקטיב'- מועדון התורמים של העמותה, המאפשר גיוס משאבים למטרות ספציפיות, דוגמת הקמפיין הנוכחי, בעלות כוללת של כ-700 אלף שקל. הפרסומת עולה בשתי גרסאות- עברית ואנגלית, תוך שימוש באמצעי הפקה מורכבים ומאתגרים, שכללו שימוש בטרקטורים אמיתיים במהלך הצילומים, שימוש בכמויות חציר אדירות ועוד.
 
בפרסומת מככבת גם הפרה בובה, דיירת בחוות החופש, שצולמה בשטח המחיה הטבעי שלה, ו'נשתלה' בשלב העריכה בפרסומת עצמה. הפרסומת מתארת זוג שהגיע לסעוד במסעדה, ומבקשים מידע על מנה המופיעה בתפריט תחת הכותרת: 'סטייק סוף העולם'. המלצר ממהר להסביר להם כי הסטייק שהם מבקשים להזמין דורש משאבי טבע אדירים, ובכך בעצם מקרב את העולם אל סופו.
עמרי פז, מנכ"ל ומייסד 'ויגן פרנדלי': "להעדפת מזון מן הצומח יש היבטים רבים ומבורכים. בראש ובראשונה, המעבר לצריכת מזון מן הצומח תצמצם את הפגיעה והנזק הנגרם לבעלי החיים, אבל זווית חשוב ומשמעותית לא פחות היא הנזק החמור הנגרם לסביבה בעת צריכת מזון מן החי".
 
לדבריו: "זו זווית שהציבור פחות מודע אליה ואני מאמין שהקמפיין הנוכחי יעלה את המודעות הציבורית לנושא, ויעודד את השינוי שכבר קורה בארץ ובעולם- במעבר למזון מן הצומח".
קרדיטים לפרסומת: קריאייטיב: טל יגר, בימוי: אור טייכר, הפקה: סאנה טאנוס, שחקנים: יובל סלייפר, גילי איצקוביץ, אודיה הרוש, גיא קפולניק, מנהלת פרויקט: קוראי דאי ממן, צילום: עופר בן יהודה, ליהוק: אמירה בוזגלו, ארט: רביע סלפיטי, עריכה אופליין: הסטודיו של זייטמן, עריכה אונליין: עמרי גרוסמן, איפור: שירי שמשה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה