שיווק ופרסום

סנדרה רינגלר נבחרה להוביל את קמפיין לוריאל אקסלנס

סנדרה רינגלר נבחרה להוביל בישראל את קמפיין צבעי שיער 'אקסלנס' מבית לוריאל פריז. רינגלר: "נרגשת לקחת חלק במותג בינלאומי מצליח. כמי שעוסקת בתוספות שיער ומודעת לכך שהשיער הוא הכתר של האישה והחיבור עם אקסלנס הוא טבעי ונכון עבורי"
מערכת ice |  2
סנדרה רינגלר (צילום מיכל מור)
סנדרה רינגלר, מגישת הטלוויזיה והסטייליסטית, נבחרה על-ידי מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז להוביל את קמפיין צבעי השיער הביתיים אקסלנס שיעלה בפלטפורמות הדיגיטליות של המותג בישראל וישלב בין עולמות הטיפוח לצבעי השיער.
במסגרת הקמפיין רינגלר תשיק ותדגים את השימוש בכלי טכנולוגי חדשני  שמשיק המותג אקסלנס לראשונה בישראל, תחת השם : VTO (virtual try on) – הדמיה וירטואלית של צבעי שיער,  ובאמצעות העלאת תמונת סלפי בלייב או העלאת תמונה אישית, ניתן לראות בדיוק מושלם איך צבע השיער ייראה על המשתמשת, ואף ניתן לבחור את הגוון הרצוי מבין מגוון צבעי המותג. 
 
במסגרת הפעילות המשותפת שתיערך במהלך שנת 2022, הפרזנטורית תיקח חלק בהשקות סדרת צבעי השיער, יצירת תוכן בהלימה לערכי המותג וכמובן בקמפיינים  דיגיטליים שיעלו כבר בסוף חודש מאי בנכסי המותג לוריאל פריז, בנכסיה האישיים של רינגלר וברשתות החברתיות.
 
מטרת הקמפיין היא להמחיש לקהלי היעד את חוויית צביעת השיער הביתית עם כל היתרונות הבולטים של אקסלנס:  מרכיבים חדשניים מבוססי מדע, כיסוי 100%, מגוון רחב של גוונים לדיוק בהתאמה, ערכה מושלמת לצביעה קלה ומדויקת, שמפו ומסיכה מטפחים לאחר צביעת השיער ועוד.
סנדרה רינגלר על הבחירה: "אני נרגשת לקחת חלק במותג בינלאומי מצליח. כמי שעוסקת בתוספות שיער ומודעת לכך שהשיער הוא הכתר של האישה - החיבור עם אקסלנס הוא טבעי ונכון עבורי."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יפה לה
    לי 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיחקה אותה ברמה הבינלאומית
    סגור
  • 1.
    סנדרה שווה
    מיכל 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי
    סגור