שיווק ופרסום

יצרנית היהלומים הישראלית במהלך ששווה 90 מיליון דולר

לוסיקס, יצרנית מובילה של יהלומי מעבדה, השלימה סבב השקעה של 90 מיליון דולר  בזכות Ventures Luxury LVMH, מור השקעות וקרן ההשקעות רגנאר: "בטוחים שההשקעה תתרום רבות להצלחת החברה ותהיה גם משמעותית לכלל תעשיית יהלומי המעבדה"

מערכת ice | 
יהלומים (צילום pexels)
לוסיקס, יצרנית מובילה של יהלומי מעבדה, הודיעה היום (שישי) כי השלימה סבב השקעה של 90 מיליון דולר ממשקיעים בעלי שיעור קומה ומוניטין בתחום, הכוללים את Ventures Luxury LVMH ,את מור השקעות, קרן ההשקעות רגנאר, שהובילה את סבב ההשקעה, ומשקיעים נוספים.  
סכום הגיוס ישמש את לוסיקס כדי להאיץ ולבסס את תכניות הצמיחה שלה, ובפרט את הרחבת  כושר הייצור בישראל, באמצעות פתיחת מפעל שני במודיעין, מבוסס ב–100% על אנרגיה סולרית, שיחל בייצור סידרתי בקיץ הקרוב. המפעל החדש יאפשר ללוסיקס לתת מענה לביקוש  הגובר ליהלומי מעבדה מכל לקוחותיה ברחבי העולם כמו גם מכלל תעשיית יהלומי המעבדה.
  
חברת לוסיקס נוסדה על ידי היזם, בעל החזון והממציא, בני לנדא, במסגרת הפלטפורמה של מעבדות לנדא (Labs Landa ,(הפועלת כחממה של חדשנות מדעית וטכנולוגית . לוסיקס יצאה  לדרך בשנת 2016 כחברה עצמאית, הנשענת על יסודות מוצקים של מחקר ופיתוח, באמצעות  
צוותים מנוסים של מדענים ומהנדסים, עליהם נמנ ה השותף המייסד והמדען הראשי של החברה,  ד"ר יוסי יאיון. במהלך השנים, לוסיקס צברה מוניטין של איכות ויוקרה מבין יצרני יהלומי המעבדה. הודות  להשקעה שלה בטכנולוגיה ולשליטה המושלמת בתהליך גידול היהלומים, היא יצרה קניין רוחני  מבוסס מדע, שהוביל למוצרים בעלי איכות יוצאת דופן בתעשייה.
 
בנוסף ליתרונות אלו, מתקני  גידול היהלומים של לוסיקס מופעלים במלואם באמצעות אנרגיה סולרית, ובכך ממקמים את  לוסיקס בחזית ההובלה מבחינה מדעית בתחום הקיימות.
המייסד ויו"ר החברה, בני לנדא, אמר: "אנו נרגשים וגאים לקבל בברכה משקיעים בעלי מוניטין  וניסיון מוכחים, ובמיוחד את Ventures Luxury LVMH ,המביאים עימם לא רק השקעה כספית- פיננסית אלא גם תובנות עסקיות – אסטרטגיות, בעלות ערך שלא יסולא בפז, הן על התעשייה  בכלל והן על שוק מוצרי היוקרה בפרט. אני בטוח שההשקעה שלהם תתרום רבות להצלחת לוסיקס ותהיה גם משמעותית לכלל תעשיית יהלומי המעבדה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה