שיווק ופרסום

בירה מכבי מציגה קונספט חדש עם אושרי כהן

מותג הבירה מכבי מציג קונספט חדש בשם "סרט של ערב" עם הבמאי והשחקן אושרי כהן. במסגרת הפרויקט ייפגש כהן עם בליינים ויספר להם על הסרט שלו ושל שותפיו לכתיבה. הסרט היה מועמד לפרס הסרט הקצר הטוב ביותר בפסטיבל ניו יורק לקולנוע עצמאי קצר ובפסטיבל קולנוע יהודי בפילדלפיה
מערכת ice | 
אושרי כהן (צילום קרן אלה)
מותג הבירה הוותיק מכבי מציג קונספט חדש בשם "סרט של ערב" עם הבמאי והשחקן אושרי כהן.
 
במסגרת הקונספט החדש של בירה מכבי, בעוד כשבוע, ביום חמישי ה- 23.6.22, יגיע השחקן והיוצר אושרי כהן לבר "הבית של הצב" בחולון, להקרנה מיוחדת של הסרט הקצר "באמצע שום מקום". כהן כתב את התסריט ביחד עם יון קצב וביים בעצמו, ומיד לאחר ההקרנה יקיים שיחה אינטימית עם קהל הבליינים.
המפגשים עם התסריטאי והבמאי יימשכו על פני חמישה מפגשים ויתרחשו בברים ייעודיים בהם יספר כהן לבליינים על הסרט "באמצע שום מקום" בבימויו. הסרט עתיר בכוכבים, ביניהם: דרור קרן, צחי גראד , יון קצב, דר זוזובסקי ועוד. בהפקתם של תותים הפקות, צחי כהן, הייבן אוריגינלס ויקי רייזנר. 
 
תקציר הסרט מדבר על "לוזר בן 30 מעיירה קטנה ללא חוקים נאלץ להילחם בראש המועצה הרשע על הדבר היחיד שיש לו בחיים כרגע הוא גינת פרי יפהפייה לזכרה של אמו. שלושה חברים סטלנים וחמור אחד נגד המערכת!". הסרט ״באמצע שום מקום״ היה מועמד לפרס הסרט הקצר הטוב ביותר ב״פסטיבל הכרמל״ לקולנוע קצר, בפסטיבל ניו יורק לקולנוע עצמאי קצר ובפסטיבל קולנוע יהודי בפילדלפיה, ארה״ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה