שיווק ופרסום

אחרי סערת הביקיני: עדן בן זקן בצעד לא צפוי

הזמרת תשיק בקרוב ליין מוצרים חדש ותגיע ביום ראשו לרגל ההשקה לפגוש את הלקוחות באחד הקניונים הגדולים בישראל. איפה תוכלו לפגוש אותה?
מערכת ice |  7
עדן בן זקן בקמפיין TOGO (צילום ערן לוי)
סערת עדן בן זקן מציפה את הרשת בימים האחרונים, ואחרי מחאת 'אמא בביקיני' ושלל התגובות המחזקות שקיבלה הזמרת לאחר שהותקפה ברשתות החברתיות בעקבות תמונה שהעלתה בבגד ים, בן זקן מפרסמת מהלך חדש.
בן זקן, זמרת-יוצרת ומלחינה ישראלית, שהתפרסמה בעקבות השתתפותה בעונתה הראשונה של תוכנית הטלוויזיה אקס פקטור ישראל, בה הגיעה למקום השני. עומדת להשיק ליין, מוצרים חדש גם הוא בתחום ההלבשה התחתונה ולרגל כך מפרסמת אירוע השקה כולל מפגש לקוחות ומעריצים.
הזמרת הודיעה כי היא מגיעה ביום ראשון הקרוב לרשת ה-MASHBIR, לסניף קניון הזהב בראשון לציון, להשקה של קו המחטבים שהיא עיצבה, וכן להשקת סדרת מייק אפ גוף לעונת הקיץ והשיזוף שהיא עומדת מאחוריה.
באירוע הנוצץ ישתתפו מירב הסלבס ומובילי דעה מעולמות הסיילינג, האופנה, והביוטי, וזו
הולכת להיות חגיגה אמיתית. הגעתה של עדן הוא עוד צעד מרענן של ה-MASHBIR לשלב מותגים חדשים וצעירים ברשת, חלקם באופן בלעדי לרשת, לפנות לקהלים חדשים ובעיקר לצעירים, ושלב נוסף בדרך להיות הרשת המובילה בישראל בכל עולמות הלייפ-סטייל והשיק.
נזכיר כי ברקע סערת הביקיני שהתעוררה אחרי שפרסמה תמונה שלה בביקיני יחד עם בנה, בעלה של עדן בן זקן, שוקי, מגיב לנו לראשונה על סערת התמונה: ״אני לא נוהג להגיב על דברים כאלה בדרך כלל, אבל ראיתי איזה סערה זה חולל ואני תומך באשתי במאה אחוז. הדעות החשוכות שכותבים לי כבעלה לא מטרידים אותי, אני מת על אשתי, מת על איך שהיא נראית״: 
 
עוד הוסיף ביטון בסרטון הקצר שעלה בלעדית בערב טוב עם גיא פינס: "אני מת עלינו כמשפחה וזה מה שהיה לי חשוב להגיד, שיהיה ערב טוב ושכולם כולם יפרגנו לכולם ותהיה אהבת חינם, זה הכי חשוב".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חבל
    קר 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הקנאים תיסבלו כל פעם שאתם רואים אותה,השמצות מכל הכיונים מגעילים מה עשתה לכם ,ההצלחה שלה אוכלת את ליבכם יאלה חפשו את החברים שלכם כמה גועל יש בכם נימאסתם,עדן המתוקה תמשיכי בהצלחה שלך אוהבים אותך
    סגור
  • 6.
    לעדן בן זקן
    נננ 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם את חושבת שאת תינקי ה' בזה שאת מחטיאה תרבים את טועה ובגדול וזה שבעלך חושב שזה בסדר שהוא מגבה אותך גם הוא יענהש שהוא לא מעיר לך על זה כדי לך להפסיק תהתרסה קלפי בורה עולם כי רק את תניזקי מהזה ואני לא כותב בשביל לפגוע אלא רק בשביל להגיד לך שכדאי לך לחזור בך ולבטל תהשקה שאת עושה נגד בורה עולם ומהחל לך הצלחה גדולה אם תעשי את זה עם תרידי קצת מהכבוד שלך ולא יקרה לך כלום מזה ....
    סגור
  • 5.
    הכל בטוקוס וטיפולי פנים זוכרים איך הייתה נראית לפני (ל"ת)
    נננ 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    העולם לא הפקר
    אלוקים יחזיר לך עדן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כמה באזזזzzzzz עשית כל המתפשטות למינהן העוונות עלייך...בהצלחה....
    סגור
  • 3.
    כוחנית.....
    בן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שתתפשט כמה שהיא רוצה....א ב ל אם היא מפרסמת את זה לציבור אז זכות הציבור לבקר אותה כרצונו ! לדעתי אין שום עדינות נשית בתמונה , עדן משדרת אני חזקה ,שולטת, בריונית ומתנשאת.
    סגור
  • 2.
    עדן בן זקן
    יהודיה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הפכנו להיות סדום ועמורה קצת צניעות לא מזיקה .. ועדן רק צריכה לחשוב על אבא או אמא שלה איך הם מגיבים. בזיון
    סגור
  • 1.
    את חתיכה שיתפוצצו כולם אבל כל הרעש שעשו מזה מגעיל ומביי (ל"ת)
    זיוה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור