שיווק ופרסום

נמצא פתרון לתאונות העבודה באתרי הבניה?

קבוצת פנג'יה פיתחה טכנולוגיה שתדווח בזמן אמת למנהלי האתר על עובדים שנמצאים תחת סיכון ומשכונעים כי הפיתוח מסוגל להפחית את מספר ההרוגים
מערכת ice | 
אתר בניה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אחת הבעיות הבוערות ביותר בעולם הבנייה היא הגרף העולה והגובר של תאונות עבודה באתרי הבנייה והגורמת למותם של הפועלים. הנפילות של פועלים מפיגומים באתרי בנייה נובעות משתי סיבות עיקריות. הראשונה, פועלים שאינם קושרים את עצמם לכבל ההצלה קו החיים שנמצא בפיגום הממוכן, והשנייה, העמסת יתר של ציוד וחומרים במשקל חורג מיכולות הנשיאה של הפיגום.

לבעיה זו קבוצת פנג'יה פיתחה פתרון. הבוקר (יום ג') חושפת החברה טכנולוגיה חדשה שפיתחה, אשר נועדה לפתור את בעיית נפילות פועלי הבניין מהפיגומים בשיתוף קבוצת תדהר ששימשה כיועצת מקצועית בפרויקט. הטכנולוגיה משלבת חיישנים, מערכת אנליטיקה ויכולות ראייה ממוחשבות אשר שולחות התרעות אוטומטיות בזמן אמת, מיד כשזוהתה העמסת יתר מסוכנת או שאחד או יותר מהפועלים לא קשר את עצמו לכבל ההצלה. ההתרעות אלה מאפשרות למנהלי האתר למנוע כל סיכון פוטנציאלי לחיי הפועלים, עוד בטרם החלה העבודה.
 
הטכנולוגיה החדשה מתווספת למערכת בקרת גישה באתרי בנייה מורכבים שהשיקה פנג'יה בתחילת השנה אף היא באתרי תדהר בניה. מערכת בקרת הגישה מזהה האם פועלים באתר מורשים להיות בו והאם חרגו מהמיקומים המדויקים שהוקצו להם. יכולת זו מונעת כניסה של פועלים לא מיומנים לאזורים מסוכנים שלא הוכשרו לעבוד בהם.
 
עודד סומברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה מסר: "פתרון זה משלים את המוצר הראשון שהשקנו, המאפשר לחברות בניה לשפר את הבטיחות באתרי בנייה באמצעות פתרון מתקדם לבקרת גישה מבוססת זיהוי פנים. פנג'יה שמה לה למטרה לפתח מודולים אשר יתנו כלים נוספים לחברות בניה להתמודד עם בעיות מסכנות חיים נוספות באתרי הבניה שלהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה