שיווק ופרסום

שחר חסון ולוסי איוב על שלטי החוצות באירופה

קמפיין חדש של חברת האשראי "מקס" יצא לדרך ברחבי הערים באירופה, במסגרת הקמפיין הוצבו שלטי חוצות עם קוד מיוחד עבור לקוחות החברה
מערכת ice | 
שחר חסון (צילום מקאן)
כחלק מקמפיין הפרסום של כרטיס האשראי מקס מבית לאומי קארד נתלו שלטי חוצות של האשראי מקס בכמה ערים מרכזיות ברחבי אירופה. הישראלים אשר מטיילים בערים האלה ומחזיקים בכרטיס האשראי יוכלו לסרוק את הקוד שבשלט הפרסום ויקבלו המלצות משחר חסון ולוסי איוב ועוד מספר הטבות ביניהם זיכוי על [עסקאות אשר ביצעו בעיר.
  
כזכור לפני כשנה, נפרדה Max משני הפרזנטורים האגדיים שליוו את המותג במשך כמעט שני עשורים - קרן מור ויובל סגל, זאת על רקע ההיפרדות מהמותג "לאומי קארד" והפיכתו ל-Max.
 
 מקס איט פיננסים בע"מ, שנקראה עד מרץ 2019 "לאומי קארד בע"מ", היא אחת משלוש חברות כרטיסי האשראי בישראל. החברה מציעה הנפקת כרטיסי אשראי, שירותי סליקה ופתרונות אשראי, תחת המותג "MAX". החברה מנפיקה כרטיסי אשראי של שני מותגים בינלאומיים: ויזה ומסטרקארד. חלק מהכרטיסים ממותגים במותג הפרטי של החברה, "מולטי" ובעליהם זוכים להטבות כחלק מחברותם במועדונים שונים. החברה מפעילה חיובים של כ-2.6 מיליון כרטיסים תקפים ומשרתת למעלה מ-40 אלף בתי עסק.
עלות הקמפיין מוערכת בכ-3.5 מיליון שקל, והוא רץ תחת הסלוגן "משלמים בחו"ל בכל אחד מכרטיסי max ומקבלים כסף בחזרה". הוא הופק בידי משרד הפרסום McCan, והרעיון הקריאייטיבי שבבסיס הקמפיין הוא "גם המלצה שהיא פחות - שווה יותר ב-Max"; לקוחות Max יקבלו כסף בחזרה על כל ההוצאות בחו"ל, גם במקומות שהחוויה בהם הייתה פחות טובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה