שיווק ופרסום

הטבות חדשות לתושבי הדרום: היכן תוכלו לבלות השבוע?

חופי הכנרת, כמו גם מוזיאון העם היהודי מספקים חוויות לתושבי הדרום. קוויק יצאה במהלך לטובת הלקוחות שיקבלו משלוחים חינם באיזור הדרום
מערכת ice | 
כנרת (צילום פלאש 90)
קוויק מציעה לתושבי הדרום משלוח חינם מהיום להיום, ללא מינימום הזמנה: גם בימים אלה, קוויק, שירות סופר און ליין, עושה את כל המאמצים על מנת להגיע לכל הלקוחות, גם באזורים תחת אש, עם המשלוח הכי טרי ואיכותי, עוד באותו היום. לאור המצב, מציעה החברה לתושבי עזה והדרום, משלוח חינם ללא מינימום הזמנה בהזנת הקוד: LOVEDAROM. 
עקב המצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין איגוד ערים כינרת את המשפחות מהדרום לבלות ב- 12 חופי איגוד ערים כינרת השקטים, ללא תשלום עבור החניה בחניוני הרכב של האיגוד (הכניסה לחופים חינם).
 
 החופים הבאים נכללים במהלך: במזרח הכינרת- כינר, דוגית, גולן, כורסי, חלוקים, לבנון, סוסיתא, במערב הכינרת- ברניקי, שקמים, צינברי, בדרום הכינרת- חוף צמח, בצפון הכינרת- מפרץ אמנון הזכאות להטבה בהצגת תעודה מזהה ביציאה מהחניון.
אגודת ידידי 'אנו - מוזיאון העם היהודי' בניהולה של עדי אקוניס, מזמינה את ילדי עוטף עזה ובני משפחותיהם לביקור ופעילות קיץ חווייתית במוזיאון ללא תשלום. תושבי העוטף מוזמנים להגיע למוזיאון ויזכו לכניסה משפחתית חינמית בהצגת תעודת זהות .אנו מזדהים עם תושבי העוטף בימים מתוחים אלו ומתפללים לחזרת השקט לדרום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה