תיירות

כניסה חינם ל-100 אתרים: ההטבה החדשה לתושבי הדרום

המועצה לשימור אתרי מורשת הודיעה כי תאפשר לתושבי עוטף עזה והאזור, כניסה חינם לכ-100 אתרים שונים: "מחבקים את תושבי הדרום ומזמינים אותם לקחת הפוגה"
מערכת ice | 
מבצע "עלות השחר" (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל הודיעה כי החל מהיום (ראשון) ועד לסיום מבצע 'עלות השחר' יוכלו תושבי הדרום לבקר חינם בכ-100 אתרי מורשת ברחבי הארץ. הפעילות - מתבצעת בשיתוף משרד התרבות והספורט -מיועדת לתושבי עוטף עזה, אשקלון, חוף אשקלון, אשדוד ושאר היישובים הנמצאים מאז ליל שבת תחת אש בלתי פוסקת. הפעילות מותנית בהרשמה מראש ובהצגת תעודת זהות.

 
"כפי שאנו נוהגים בכל מצב חירום שכזה, גם הפעם אנחנו מחבקים את תושבי הדרום ומזמינים אותם לקחת הפוגה וליהנות ממגוון סיורים ופעילויות באתרי המורשת, בתקווה שהשקט והשלווה יחזרו במהרה למדינת ישראל בכלל ולדרום בפרט", מסר עמרי שלמון, מנכ"ל המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל.    

       
המועצה, מצטרפת למספר ארגונים ורשויות שכבר הכריזו על צעדים דומים לטובת תושבי עוטף עזה. כך לדוגמה, מוקדם יותר הודיעה עריית חיפה כי הבריכה העירונית "גלי חיפה", גן החיות ומוזיאוני העיר, יאפשרו כניסה חינם לתושבי הדרום, בכפוף להצגת תעודה מזהה.

"אנחנו מבקשים לחזק את ידי תושבי הדרום, שעוברים ימים לא פשוטים, ומציעים להם להגיע לניקוי ראש בחיפה ולאירוח מכל הלב במגוון האטרקציות העירוניות, ללא תשלום, עד תום מבצע 'עלות השחר' ", מסרה ראשת העיר, קליש רותם, "אני גם מברכת את החיפאים הרבים שפתחו את ביתם ומציעים אירוח למשפחות מהדרום. סולידריות מתבקשת בימים אלה ומעלה על נס את אחדותה של החברה הישראלית, בעיקר בתקופות מעין זו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה