תיירות

מחבקים את תושבי הדרום: טיסות ומלונות בחינם בשל ההסלמה

בשל מבצע "עלות השחר: תושבי עוטף עזה זוכים להטבות בבתי מלון, כמו גם בטיסות. החל ממחר ארקיע תטיס את תושבי העוטף לחמישה יעדים בחו"ל כולל מלון בחינם. רשת בראון מציעה לילה עם ארוחת בוקר ב-350 שקלים, ומגוון רחב של רשתות מציעות הנחות של 25% ו-20% על לילה במלון. אז איך זה עובד?
מערכת ice |  1
בית מלון (צילום unsplash)
מבצע "עלות השחר" יצא אתמול (שישי) לדרכו עם תקיפות של צה"ל נגד בכירי החמאס. תושבי עוטף עזה, שנמצאים כבר מתחילת השבוע בתוך הגבלות תנועה חמורות, יוכלו ליהנות ממלונות וטיסות בחינם, ומגוון הטבות לחופשות.
החל ממחר ארקיע תטיס את תושבי העוטף לחמישה יעדים בחו"ל כולל מלון בחינם. להטבה זכאים תושבי קו ראשון של העוטף, בסבסוד מלא של ארקיע. בשלב זה ההטבה יצאה לפועל במועצה האזורית אשכול.
 
הרשויות מקבלות מפיקוד העורף 320 שקלים ליום לרענון לתושב. הרשויות מעבירות לארקיע את הנ"ל וארקיע מסבסדת על חשבונה כתרומה לתושבי העוטף. היעדים: אתונה, כרתים, קורפו, קפריסין ובורגס. 
רשת מלונות ישרוטל מעניקה הנחה של 20% לתושבי עוטף עזה בתאריכים 10/8 במלונות תל אביב ואוריינט ירושלים. כמו ישרוטל גם מלונות פתאל, דן וקנדה ישראל יעניקו הנחה של 20%. רשת מלונות בראון לעומת זאת מארחים את תושבי הדרום במחיר עלות של 350 שקלים לחדר לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
רשת אפריקה ישראל  - VERT  קראון פלאזה ואינדיגו - 25% הנחה  לתושבי הדרום בכלל מלונות הרשת על כל הרכבי החדרים וסוגי האירוח. רשת אורכידאה והרברט סמואל של האחים נקש במלונות אורכידאה והרברט סמואל (למעט בית בגליל): 25%  הנחה במלונות תא הרצליה וירושלים ו-20% הנחה במלונות אילת וים המלח, המבצע תקף עד ה-11/8 בלבד. גם רשת אטלס מציעה 25% הנחה לתושבי הדרום, כמו גם רשת מלונות פרימה.
צה"ל תוקף ברצועה (פלאש 90/עטיה מוחמד)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשנו מיד את הכותרת!
    מי אתם?! 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר בירור מעמיק מדובר על מ"א אשכול!!! לא ישובי העוטף את תזיינו את המוח לטובת בחירות זו הטעיית ציבור ופירסום מוטעה מיד לשנות!
    סגור