שיווק ופרסום

מרצ הולכת על כל הקופה: המיתוג מחדש של המפלגה

מפלגת מרצ משנה את הלוגו: הצבע הדומיננטי הופך לכחול במקום ירוק, דבר שמסמל יותר ממלכתיות, ויצירת בולטות בתוך השדה הפוליטי השמרני. איך יצא הלוגו החדש מבית סטודיו Re-Levant?
מערכת ice |  1
מרצ (צילום בן קלמר פלאש 90)
מפלגת השמאל מרצ לא מאבדת ייאוש מהסקרים האחרונים, ומרעננת גם את הלוגו של המפלגה כחלק מהליך אסטרטגי מקיף לקראת הבחירות וצמיחה מחודשת. מי שהיו אמונים על העיצוב מחדש והרענון היו היו גיל דיקמן - מנהל קמפיין הדיגיטל של המפלגה וסטודיו Re-Levant עם מנהלה קריאייטיב אמנון אילוז.
מה עומד מאחורי הלוגו החדש? על סטודיו Re-Levant האתגר שעמד מאחורי ריענון המיתוג כלל את המעבר של מרצ מהקואליציה לאופוזיציה, ריענון התדמית "העייפה" וזאת מבלי לאבד את הקשר לשורשי המפלגה, להתכוונן לעולם הדיגיטל ולייצר בולטות בתוך השדה הפוליטי-השמרני. 

מדוע נבחר הלוגו החדש? על פי הסטודיו, הפתרון הגיע מהיפוך צבעוני: הצבע הדומיננטי הופך מהירוק המסורתי לכחול הממלכתי, והטיפוגרפיה הופכת לפשוטה ומודגשת. 
ממפלגת מרצ נמסר כי "מרצ גאה להציב במרכז הקמפיין החדש שלנו את מי שחשוב באמת: התומכות והתומכים של מרצ.  יותר מ-200,000 ישראליות וישראלים שבידיים שלהם, ברגליים שלהם ובקולות שלהם החליפו את נתניהו, והביאו שורה של הישגים חברתיים בשנה האחרונה. אנחנו מרצ. רק התחלנו".
 
מתוך האינסטגרם של סטודיו Re-Levant
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שום דבר ממלכתי אין במרצ
    יוני 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מפלגה שרק בעד פלסטנאים-כמו המשותפת
    סגור