שיווק ופרסום
שופרסל תחת מתקפה בגלל צביקה פיק, ואז התבררה הטעות
דוד ורטהיים ביקר את החברה על הפרסומת החדשה של שופרסל שכוללת את שירו של צביקה פיק המנוח 'מרי לו' אך אז הציוץ נמחק מאחרשוורטהיים כתב בלי כוונה שזו חברת שטראוס על אף שאין לה קשר כלל למקרה
שופרסל חטפה אמש (שלישי) ביקורת קשה מצידו של דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה לאור הפרסומת החדשה שלה שמשלבת את שירו של צביקה פיק שהלך החודש לעולמו 'מרי לו', שהיה אחד מלהיטיו הגדולים.
עם זאת, לאחר מספר דקות הציוץ נמחק והתבררה הטעות - ורטהיים כתב שהפרסומת היא של שטראוס, דבר שאינו נכון כלל, ועל כן מחק את הציוץ לאור העובדה כי שופרסל היא זו ששילבה את השיר עם המלחין.
ורטהיים כתב בציוץ כך: "החברה לא מתביישת להשתמש בסנטימנט שיש כרגע בציבור סביב מותו של צביקה פיק ולהשתמש בשיר שלו (״מרי לו״) בפרסומת בשביל למכור דגים, יוגורט ולחם. ציניות". בהמשך, כאמור, מחק ורטהיים את הציוץ הנ"ל כי התייחס לחברת שטראוס, על אף שאינה קשורה כלל למקרה.
כזכור, גם חברת שטראוס הודיעה כי בעקבות סערת ההקלטות הקשות בהן צרח על אם בנו הקטן, הוחלט בחברה, עוד לפני תום החוזה, להיפרד מבן אל תבורי ולהישאר עם סטטיק בלבד לפרסומות העתידיות.
הצמד קיבל מאות אלפי שקלים בשנה מהחברה. משטראוס נמסר כי "החלטנו לסיים את ההתקשרות עם בן אל. אנו מודים לו על שיתוף הפעולה ומאחלים לו הצלחה בהמשך".
עוד ב-
אולם הביקורת של עורך וואלה ברנז'ה הייתה על שופרס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לדעתי הם.קנו את הזכויות על "מרי לו" תמורתרנואמה 09/2022/10הגב לתגובה זו0 0250 אלף ש"ח אח משהו סגנון אם הפרסום שקראתי היה נכון כמובן. ולםיכך שהם יכולים בהחלט להשתמש בו לפרסומות ושיווק. אם כי ברוק שזה צורם בפרט בגלל העיתוי. ומצד שני כיף לשמוע את זה בפרסומות במקום הג"אנק הרגיל.סגור
-
1.איזה שטויות.שופרסל שילה אלפי שקלים כדי להשתמש בשיר.חיפאית 09/2022/10הגב לתגובה זו0 0היד כל כך קלה על המקלדת..מסעזע ברמות. אזרחית וותיקה.טוב שקיבל שכל למחוק.סגור



