שיווק ופרסום

קמפיין חדש בכ–2.2 מיליון שקלים לרשת החנויות המובילה לתינוקות

שילב יוצאת בקמפיין פרסום חדש ומושקע תחת הסלוגן "משהו בבטן אומר לי שילב". הקמפיין, מבית משרד הפרסום זרמון גרופ, יעלה בשבת הקרובה בטלוויזיה, ברשתות ובחוצות
מערכת ice | 
שילב קמפיין פרסום (צילום יחצ)
רשת שילב יוצאת בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כ–2.2 מיליון שקלים. הסלוגן המרכזי בקמפיין החדש של רשת החנויות לתינוקות הגדולה בישראל הוא: "משהו בבטן אומר לי שילב".
הקמפיין מציג את העוצמה בחיבור הרגשי בין האם לעובר, והרצון המיידי, האינטואיטיבי, מהבטן, להעניק את הכי טוב שיש. בקמפיין משתתפת שיר טרום, בת הזוג של הדי ג'יי סקאזי, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים. 
 
הקמפיין רחב ההיקף נוצר באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ, בבימוי ישראל אוחיון ובהפקת תפארת. החשיפה לציבור תתחיל בשבת הקרובה (17.9.22) בערוצי הטלוויזיה המרכזיים  12 ו-13, במהלך הפסקת הפרסומות של גמר הכוכב הבא והאח הגדול, וכן בשלטי חוצות, בפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.
זרמון גרופ בבעלות אילון זרמון ובניהולה של אליקה מרחבי נבחר לאחרונה לנהל את תקציב הפרסום של שילב. זהו הקמפיין הראשון שנוצר יחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה