ויראלי

כתבת חדשות 12 חושפת הריון ראשון: "מתרגשים ומצפים"

שליחת חדשות 12 בארה"ב מצטרפת לשורת ההריונות הידועניים שנחשפו בשבועות האחרונים וחושפת הריון ראשון מעבר לים
מערכת ice | 
יונה לייבזון (צילום צילום מסך טוויטר)
נראה שהתקופה האחרונה מאופיינת בבשורות טובות, והיום אחרי שהשחקנית משי קליינשטיין הודיעה על הריון ראשון, גם שליחת חדשות 12 בארה"ב, יונה לייבזון חושפת כי היא ובעלה רועי הררי מצפים לילד ראשון, אי שם מעבר לים.
לייבזון משמשת מזה כשלוש שנים שליחת חברת החדשות של ערוץ 12 בארצות הברית. את המינוי הנחשק קיבלה ב-2019 אז החליפה את אהרון ברנע שיצא באותה עת לגמלאות. לייבזון סיקרה בתקופה הזאת את הבחירות לנשיאות וכן את משבר הקורונה לכל אורכו ולאחרונה דיווחה בישראל אודות ביקורו של הנשיא ג'ו ביידן במזרח התיכון.
תקופה פוריה כבר אמרנו? רק לפני שבועיים כתבת הצרכנות של חדשות 12, מעיין פרתי, הפתיעה את עוקביה באינסטגרם ובישרה כי היא בהיריון ראשון, בתמונה שהעלתה לצד בן זוגה עם בטן קטנטנה שלא חושפת הרבה.
 
פרתי כתבה על הבשורה: "מצפים (באנגלית) מקווים לירידה במחירי החיתולים". הכתבת הוותיקה בת ה-34 תכנס לראשונה בחייה לחדר הלידה בתחילת שנת 2023, בחדשות 12 כבר מצאו מחליפה זמנית? חברתה לחברת החדשות 12, יעל אודם, שנמצאת בחופשת היריון בעצמה אחרי לידת בתה הרביעית כתבה: "חוצפנית! מה זה הקוטן הזה???? אין אין דבר יותר מרגש מהריון הזה", גם דנה גרוצקי בירכה: "מזל טוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה