תקשורת ומדיה

מעיין פרתי ממשיכה להפתיע: הג'וב החדש של כתבת ערוץ 12

כתבת הצרכנות של חדשות 12, שזכתה לאחרונה לחיקוי ב"ארץ נהדרת", קיבלה לידיה זכות ואחריות גדולה, זאת לאחר שהתבקשה לחתן, לא פחות, את מעצב השיער הפופולרי בקרב המפורסמים, אבישי מסטי ובן זוגו קובי גינר באירוע שנערך באולמי לאגו בראשון לציון
מערכת ice |  3
מעיין פרתי והזוג (צילום אינסטגרם)
מעיין פרתי ממשיכה להיות בכותרות. כתבת הצרכנות של חדשות 12, שזכתה לאחרונה לחיקוי ב"ארץ נהדרת", קיבלה לידיה זכות ואחריות גדולה, זאת לאחר שהתבקשה לחתן, לא פחות, את מעצב השיער הפופולרי בקרב המפורסמים, אבישי מסטי ובן זוגו קובי גינר באירוע שנערך באולמי לאגו בראשון לציון. 
"מרגש!!" כתבה פרתי בתמונה שהעלתה לאינסטגרם לצד הזוג המאושר, "אתמול לראשונה עליתי על במה מסוג שונה, מהסוג הטהור והקדוש ביותר. קובי ואבישי, זכיתי לחתן אתכם. אתם זוג נדיר, חזק ועוצמתי. אמן ותהיו מאושרים כל החיים, אחד לצד השני. אוהב אתכם מאוד מאוד!". 
מדובר על אירוע שנדחה לא פחות משלוש פעמים בעקבות מגפת הקורונה. קולגות נוספות מהערוץ היו בין האורחים, ביניהם יעל אודם בחודש החמישי להריונה, לירון זייד, דנה וייס, החזאית אילנית אדלר. גם ליהיא גרינר ובעלה יוסי, לי בירן ואליענה תדהר, רותם רבי, יוכי אפוליאון זמן קצר אחרי לידת התאומים, עדי ואסי בוזגלו, דרור קונטנטו ועוד נכחו.
 
כזכור, בתחילת החודש הגישה כתבת הצרכנות של קשת 12 בתכנית חיסכון עם קרן מרציאנו מכתב התראה לפני תביעה נגד ענקית המזון המהיר מקדונלדס, בסך חצי מיליון שקל, זאת בעקבות שימוש מסחרי בשמה כדי לקדם את המותג גלידה פיצוץ שלה ברשתות החברתיות ובחשבון הרשמי של הרשת.
הפעם האחרונה קודם לכן שמעיין פרתי יצאה נגד גוף מסחרי, הייתה מפעילת כביש 6 צפון נגדה טענה: "עכשיו חוויתי את זה על בשרי. כמה חשבוניות שלא הגיעו תפחו בתוך חודשיים ב 400% (!!). והאבסורד? כשהתקשרתי לחברה הציעו לי הנחה של 30% בתנאי שאעשה מנוי לכביש, על רכב שכבר לא בבעלותי. גם לכם מזכיר התנהלות מעולמות אחרים? ריבית של 400% עבור חודשיים לא לוקחים גם בשוק האפור. כמובן שאגיש ערר ואלחם בכל כוחי, גם בשביל מאות אנשים שכל "פשעם" היה שעלו על כביש 6 חוצה צפון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיקי זוהר
    גברת 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולי תקווה שסילמן לא תעבור אליכם.אחרים צריכים להיות מטורפים להחזיר את ביבי.עד שהתפטרנו ממנו.אמשיך להתפלל שהממשלה הנוכחית תשרוד.יחזירו את המדינה לשפיות.אתה וביבי הרסתם כל חלקה טובה.המטוס הארור עדיין ממתין לגאולה.מיליארד שקל לא כאב לך הלב? אנשים אין להם מה לאכול.הגברת המטורללת צריכה מטוס יוקרה.תתבייש לך.אתה וחברייך הסכמתם לכל גחמה שלה.במקום לחשוב על עם ישראל.לפעול לטובת הציבור.ההזוגות הצעירים אין להם עתיד פה.אתה יש לך מספר דירות.הצעירים מייחלים ל4 קירות .לא מצליחים לקנות.
    סגור
  • 2.
    מגעילה
    מירי 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 4
    פיכסה מכוערת מבחוץ ומבפנים ! אישה רקובה!
    סגור
  • 1.
    "ממש כבוד גדול " (ל"ת)
    דון 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור