השוק

אסי בוזגלו בעסק חדש: זה הבר שנכנס אליו בשותפות

שבועיים בלבד לאחר שנכנס כשותף בבר מסעדה ירושלמי, מודיע אסי בוזגלו על שותפות חדשה בעסקי חיי הלילה, בבר בראשון לציון 
מערכת ice |  2
אסי בוזגלו בפלמינו בר (צילום אינסטגרם)
משפחת בוזגלו ממשיכים להיות חזקים בעסקים, ולאחר שפרשו ממשחק כדורגל וכיכבו במספר עונות של סדרת הריאליטי המצליחה, הבוזגלוס, בן משפחה נוסף רושם לעצמו עוד עסקה מבטיחה: הכדורגלן לשעבר אסי בוזגלו נכנס כשותף בבר בראשון לציון
שם המקום הוא "פטריקס", ובוזגלו הכריז באינסטגרם שלו על השותפות החדשה והזמין את עוקביו להגיע: "מי שעוקב אחריי יודע שאמרתי שאם דברים יסגרו בקרוב על הצד הטוב ביותר, אז אכנס לחיי הלילה…אז היום רשמית זה קורה! אחרי המון המון זמן, וימים עמוסים עם לילות ללא שינה, בדיקות לעומק , והתלבטויות בכל ההיביטים, החלטתי שאני הולך על משהו שהיה חלום שלי בעבר, והיום אני מרגיש בשל להגשים אותו. שמח לעדכן אתכם שניכנסתי שותף בבר מהמם מודרני וחתיך שנותן חווית בילוי מהממת! וכבר היום מסיבת פורים מ-ט-ו-ר-פ-ת ובארורררר שאנחנו נהיה שם!"
 
כזכור, רק לפני פחות מחודש הודיע בוזגלו שנכנס כשותף בבר-מסעדה ירושלמי בשם פלומינו בר. מסעדה בסגנון איטלקי בכשרות של רבנות צהר. כזכור, גם זה לא העסק הראשון שנכנס אליו זוכה הישרדות לשעבר, ולפני מספר חודשים פתח יחד עם שותפים גלידריה חדשה של רשת גולדה. בוזגלו סיפר מהיכן הגיע הרעיון לפתיחת גלידריה ואמר, "לפני בערך שנתיים, נכנסנו לגולדה בהרצליה ונגנבנו מהטעם. עדי אמרה לי: ‘אתה רוצה שאהיה מאושרת? תפתח לי סניף', ואני כמו חייל מצטיין עשיתי מה שהיא ביקשה. את האמת? לראות את כל האהבה מהקהל שהגיע זה מחמם את הלב".
 
מדובר בסניף גולדה ענק וכשר שנפתח בבוגרשוב. בוזגלו פרסם על פתיחת הגלידריה את פרטי האירוע באינסטגרם שלו והתוצאה הייתה מאות אנשים שהתקבצו מחוץ לחנות ותורי ענק. בסטורי של עדי בוזגלו, אשתו, תועדה ההשקה ונראה שעם מאות האנשים שהגיעו, אסי עצמו בקושי הצליח לפלס ביניהם את דרכו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דירות ועסקים
    אלי כהן 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה יופי עכשיו אסי ידאג להורים שלו שגרים בשכירות הרבה שנים.תעשה להם מחירתעזור להם או שהכול סיפורים.אתה גם יכול להחזיר למאור את הכסף שאתה חייב לאור משנים קודמות.תפסיק לעוף על עצמך.עדין מיתביש ללכת אם האישה להשקות בגלל שהיא ניראה כמו חבית בירה.תיהיה אמיתי
    סגור
  • 1.
    הצהרת הון
    הצהרת הון 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצהרת הון רשות המיסים שלך לו?
    סגור