שיווק ופרסום

קבוצת מוקד אמון תעניק חסות זהב לכנס הגילדה

קבוצת מוקד אמון מביאה את עתיד עולם האבטחה בכנס הגילדה, כשתציג ארבע טכנולוגיות פורצות דרך ומובילות בישראל

מערכת ice | 
צילום יחצ מוקד אמון
קבוצת "מוקד אמון" תיקח חלק משמעותי בכנס הגילדה (25.10, ראשון לציון), פלטפורמה שיתופית מבוססת קהילה של מנהלי ביטחון ותחומים משיקים אשר מתחברים יחד, כאשר תעניק לכנס חסות זהב ותציג את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום האבטחה, עליהן חתום איתן אשבל, מנהל תחום אנליטיקות וטכנולוגיות במוקד אמון. את הכנס ינחה דני קושמרו ובו ידברו ראש המוסד לשעבר יוסי כהן וראש האבטחה והרישוי במשטרה תנ"צ משה אדרי.
החברה למעשה תציג את חטיבת הטכנולוגיה שלה, ככזו שרואה את השילוב של האבטחה הפיזית ואת התמיכה הטכנולוגית המבוססת Ai וכמי שמתהדרת בשיתוף פעולה עם חברת davantis הספרדית שמעניקה לה יתרון גדול מאוד מבחינת איומי סייבר, המצלמות החכמות של חברת Mile Site וחברת d-fence הישראלית המתמחה בגדרות חכמים ופסי דריכה נסתרים אשר משמשים למניעה וסיכול לפני שלב הפריצה.
 
קבוצת "מוקד אמון" מובילה את תחום הביטחון בישראל. הקבוצה נוסדה בשנת 1981 ומאז נחשבת כמובילה בתחומה. הקבוצה מורכבת משלוש חטיבות שונות: חטיבת המוקד והסיור, חטיבה האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שירותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות, אבטחה שמירה ושירותי ניקיון. מוקד אמון חרטה על דגלה את המצוינות כאבן דרך כל פעילות תחומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה