שיווק ופרסום

יוצאת האח הגדול נחשפת: מה קרה בעקבות ההריון?

אדל בספלוב שהספיקה לעבור באח הגדול ובזוג מנצח יחד עם בעלה מאצ', ילדה בקיץ האחרון את בנה, וכעת מסמנת עוד הישג מקצועי מאז הלידה
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
כוכבת הטלוויזיה ואשת העסקים,  אדל בספלוב המפורסמת באהבתה לטיפוח ובעלת סגנון אישי ייחודי, קטפה קמפיין ראשון למותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז. 
אדל הגיעה לסט הצילומים מוקדם הבוקר וסיפרה כי זהו קמפיין מאוד מרגש עבורה כיוון שהיא היתה חלק מצוות החשיבה ופיתוח האסטרטגיה השיווקית משלב הרעיון ועד להעלאת הקמפיין.  
במסגרת הקמפיין, שיעלה לקראת הסילבסטר, צולמה קופסת טיפוח, החושפת את המוצרים האהובים ביותר על אדל: ערכה לטיפול בצלוליט, קרם חיטוב לגוף, סרום לטשטוש והעלמת סימני מתיחה, תחליב לחות ומיצוק לגוף, סרום יום ולילה לטיפול בפיגמנטציה, באלם לחות לשפתיים לטשטוש חריצים, שפתון לחות ורוד. הקופסא תשווק בין היתר באינסטגרם של בספלוב.
על סט הצילומים ספרה בספלוב כי נחשפה למותג ליראק פריז בהריון כשחיפשה מוצר למניעת סימני מתיחה ומצאה את פתרון מושלם. "כל מוצר שנחשפתי אליו היה תגלית. תוצאות קליניות מוכחות, גם מטפל וגם מעניק חוויה נשית וסקסית כמו שאני אוהבת".
 
ברברה למפל, מנכ"לית ליראק ישראל סיפרה: "מהרגע הראשון התחברתי לאישיות של אדל. מעבר ליופי הפנימי והחיצוני, הערכים שלה: אמינות, חריצות, אכפתיות ונועם עולים בקנה אחד עם ערכי המותג. זוהי אישה חזקה, נשית, מטופחת שהיא גם אמא ואשת משפחה וגם אשת עסקים".
בסיום יום הצילומים הפתיעה ברברה את אדל עם קולקציית מוצרים חדשה לשנת 2023 שעדיין לא הגיעו לארץ ואדל קיבלה אותם להתנסות וחשיפה ראשונה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה