משפט

מאקו הפסידה בתביעה: כמה תאלץ לשלם לאדל בספלוב?

לאחר שהאתר חשף את ההיריון של כוכבת הריאליטי, הוא ייאלץ לשלם לה פיצוי בגובה של 70 אלף שקל, כאשר היא חשפה באינסטגרם האישי שלה את החלטת השופט וכתבה: "עניין אותי לגרום לאותם כתבים להבין שקודם כל זאת פרטיות האישה ואנחנו הנשים נחליט מתי לפרסם דברים שקשורים בבריאות שלנו"
מערכת ice |  2
אדל בספלוב (צילום אור גפן)
שלוש שנים אחרי שפליטת הריאליטי ואשת העסקים אדל בספלוב הגישה תביעה נגד אתר מאקו, היום (שלישי) היא פרסמה  בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה שזכתה בתביעה שהגישה ותקבל פיצוי ב-70 אלף שקל.
בספלוב כתבה לצד פסק הדין שצירפה: "לפני שלוש שנים גיליתי על ההריון עם שייה. לאחר מספר חודשים, גיליתי שליד שייה יש קריש דם שמאיים על ההריון. נתנו להריון הזה 50% להצליח ולכן באותה תקופה לא רציתי לפרסם כי לא ידעתי אם להמשיך. אני חייבת לציין שכל הכתבים ועמודי הבידור מאוד כיבדו את פרטיותי חוץ ממאקו סלבס, ללא כל התחשבות וכמובן ללא פחד - הם פרסמו על ההריון שלי. אני, ללא כל פחד כי איך לומר, אני מעולם לא פחדתי שעמוד בידור או אתר יפסיקו לפרסם אותי הלכתי ותבעתי אותם".
 
"שלוש שנים שנלחמתי על הפרטיות שלי, שלוש שנים שכל הזמן ריחפה מעליי הידיעה שמאקו לא יפרסמו אותי. חבל שמאקו לא מכירים אותי כי אני לא מחפשת פרסום בשום סיטואציה. עובדה שגם אתם, קהל העוקבים שלי, לא ידעתם על מה שמתחרש מאחורי הקלעים. לא עניין אותי שמאקו סלבס לא יפרסמו אותי, עניין אותי לגרום לאותם כתבים להבין שקודם כל זאת פרטיות האישה ואנחנו הנשים נחליט מתי לפרסם דברים שקשורים בבריאות שלנו".
לסיום כתבה: "אמשיך ואגיד שאני לא מפחדת ולעולם לא פחדתי שעמוד כזה או אחר יפסיק לפרסם אותי. תמיד זה אינטרס של שני הצדדים: אני צריכה אותם והם צריכים אותי. במקרה הזה, לא משנה כמה תהליכי גישור עברנו והמון ניסיונות להסביר לי כמה התביעה שלי היא חלשה ולא מגיע לי כלום, עדיין נלחמתי והנה התוצאה: ניצחתי וניצחתי בגדול! אני מקווה ילמד את כולנו שיש לנו פרטיות למרות שאנחנו מפורסמות ומותר לנו להחליט מתי ואיך לפרסם דברים שקשורים אלינו".
 
השופט קבע בהחלטתו כי פרסום הידיעה אכן היווה פגיעה בפרטיותה של בספלוב ולכן היא תזכה לפיצוי בשווי כולל של קצת יותר מ-70 אלף שקלים, שכוללים גם הוצאות משפט ושכר טרחה לעורכת הדין שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב שקם שופט אחד
    אורן 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא חשש להעניש את מאקו ושידורי קשת.אלופי משפטי הרחוב ובטוחים שהכל מותר להם. יבורך השופט.כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    אדל שפצבלוף
    אבי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מי הבחורה הזאת כל אגע רואה את השם שלה ומה הקשר שלה לדוגמנית ...ניראת כמו סבתא קווקזית בחתונה של הנכד .....אם זאת דוגמנית אז באמת סוף העולם הגיע ....היא אפילו לא חמודה הפזבפלוץ הזאת .....תעלו קצת את הרמה
    סגור