ויראלי

גל גברעם או אדל בספלוב: מי הרוויחה יותר בקליפ של בן זיני?

הזוג אדל בספלוב ומצליח (מאצ') עבד השתתפו בקליפ של בן זיני שעלה אתמול בתזמון למשימת הפוליגרף הסוערת ששודרה בשבוע שעבר וחשפה סודות אפלים. כמה הם קיבלו על הקליפ?
מערכת ice |  1
אדל ומאצ (צילום צילום מסך יוטיוב)
בן זיני הוציא אתמול סינגל חדש בשם "קשת בענן" עם דודי בוזגלו, כשכוכבי הקליפ שלו הם לא אחרים מהזוג אדל ומצליח (מאץ') שמככבים בימים אלה בתוכנית הריאליטי ברשת 13, זוג מנצח VIP. אדל ומאצ' עוררו עניין בשבוע האחרון בעקבות משימת הפוליגרף שששודרה אתמול בתוכנית. חלקים מהמשימה שודרו בפרומואים של התוכנית וחשפו כי מאצ' בגד באדל וכי היא לא האהבה הגדולה של חייו.
הפעם הם מככבים בקליפ של בן זיני - חבר טוב של הזוג שהתחרה מולם בתוכנית יחד עם בת זוגו לשעבר, טיילור מלכוב. הקליפ כולל צילומים של הזוג בביתם הפרטי, והשאלה המתבקשת היא כמה עלה לבן זיני התענוג או יותר נכון כמה קיבלו בני הזוג על אירוח הצילומים בביתם?

בראיון לישראל בידור מיום הצילומים של הקליפ, חושפים השלושה את העלויות כשנשאלו האם קיבלו יותר מגל גברעם שהשתתפה בקליפ הקודם של בן זיני שעלה לפני כחודשיים, ואליו לוהקה גל גברעם על ידי חברת ההפקות של בן זיני עצמו, "בן זיני הפקות בע"מ".
גברעם חשפה אז כי בקליפ הושקע המון כסף, כנראה שהושקע יותר מדי כי אדל ומאצ' חשפו הפעם שהם משתתפים בקליפ בהתנדבות מלאה כמחווה לחברם הטוב בן זיני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ציצי גדול שכל קטן (ל"ת)
    גל 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור