שיווק ופרסום

גורי אלפי בהישג ענק: נכנס לנעליו של רפאל נדאל

מותג משטחי השיש Dekton מבית קוסנטינו בחר בקומיקאי, השחקן והבמאי גורי אלפי לככב בקמפיין רחב היקף שהיא מעלה ברדיו הארצי ובמדיות החברתיות
מערכת ice |  1
גורי אלפי DEKTON (צילום אלכס אילחנוב)
גורי אלפי קוטף קמפיין חדש וראשון לעיצוב הבית. הקומיקאי מונה לשגריר מותג המשטחים הבינלאומי Dekton מבית קוסנטינו, ויהווה את הפנים והקול של המותג בקמפיין רחב היקף שיעלה ברדיו הארצי ובמדיות החברתיות. גורי אלפי נכנס לרשימת נוצצת של כוכבים שמייצגים את חברת קוסנטינו העולמית, בהם גם דוגמנית העל סינדי קרופורד, והטניסאי רפאל נדאל.
הקמפיין רחב ההיקף, יעלה ברדיו הארצי ובמדיות החברתיות ויעסוק בשאלת ההגייה הנכונה של מותג המשטחים הבינלאומי DEKTON, אשר "זוכה" ללא מעט שיבושי לשון. גורי בדרכו ההומוריסטית ממחיש את שיבושי ההגייה, כשהוא מונה את יתרונות משטחי Dekton לעומת המתחרים עבור שיש למטבח.
 
לדברי אדיר לוי, מנכ"ל קוסנטינו ישראל: "אנו נרגשים לעלות בקמפיין ייחודי והומוריסטי בכיכובו של גורי אלפי. הקמפיין, מאיר בדרך הומוריסטית את שיבושי ההגייה הנפוצים בשם המותג, כשהוא שם דגש על הבידול והייחוד של משטחי Dekton אל מול המתחרים. מדובר כאמור בבשורה צרכנית חשובה שמחזקת את הערך שלנו עבור הלקוח". משטחי Dekton מבית קוסנטינו מבטאים את חזית הטכנולוגיה. הם מיוצרים מתערובת מתקדמת של חומרי גלם, המעניקה להם עמידות שיא מפני חום, שריטות וכתמים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין קורע (ל"ת)
    יוגב 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור