שיווק ופרסום

אתר האופנה זכה במכרז צה"ל ויוצא בקמפיין לחיילים במיליון שקל

אתר SHOESONLINE שזכה במכרז משרד הביטחון לספק ציוד לחיילים ואנשי קבע, יוצא בקמפיין בהובלת איב בראונשטיין שיעלה בשלטי חוצות, דיגיטל וטלוויזיה
מערכת ice | 
איב בראונשטיין (צילום יחצ)
אתר האופנה והספורט ShoesOnline יוצא בקמפיין בדיגיטל, בטלוויזיה ושלטי חוצות בעקבות זכייתו במכרז של צה"ל ומשרד הביטחון, להיות ספק ציוד לחיילים ואנשי קבע. הקמפיין בהובלת פרזנטורית החברה וכוכבת הרשת איב בראונשטיין עולה בשלטי חוצות, דיגיטל וטלוויזיה בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 שקל.
המכרז מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה לאספקת ציוד למועמדים לשירות ביטחון, חיילי צה"ל ואנשי קבע ופיתח מערכת ייחודית ונגישה במיוחד עבור חיילי צה"ל. האתר התחייב למשלוח עד לבסיס או לבית החייל בתוך חמישה ימי עסקים בלבד, עם תמיכה של מערכת ייחודית אותה האתר פיתח הנגישה במיוחד עבורם.
 
עד כה מימוש נקודות החיילים ואנשי הקבע התאפשר רק בחנויות פיזיות של רשתות כמו המשביר, נעלי גלי, מגה ספורט ואחרות, אולם משבר הקורונה הביא עמו סגירת סניפים פיזיים וסגרים ומנע הגעה לחנויות ועלייה בצורך ובשימוש באונליין, ובכך הביא למהפכה בתחום. 
שווי הנקודות נע החל מ-250 שקל למתגייס ועד 2,000 שקל לשנה עבור אנשי קבע. באתר ההנעלה ShoesOnline נמכרים כיום למעלה מ-100 מותגים גדולים כמו נייקי, אדידס, 4F, ניו בלאנס, ON, קונברס ועוד, במחירים תחרותיים.
איב בראונשטיין (24), רקדנית וכוכבת אינסטגרם וטיקטוק, עומדת בראש צוות המעודדות של מכבי תל אביב כדורסל, וגם מנהלת את העמוד של הקבוצה בטיק טוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה