שיווק ופרסום

פרטנר שורפת 400,000 שקל: מי עומדים לעשות אקזיט?

תמורות זכויות לשימוש בשיר שכתבו שחר סאול, רון ביטון, רון נשר ואפי אישטה בחברת פרטנר שילמו כ-400 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום "מקאן" הגרסה המחודשת נכתבה על ידי סטטיק ופלד והפיק ג'ורדי שכיכב לצד סטטיק בקמפיין האחרון של החברה.
מערכת ice |  1
אילן פלד וסטטיק (צילום מיכה לובטון)
במהלך השבוע שעבר עלתה לאוויר הפרסומת החדשה של קבוצת התקשורת פרטנר, כאשר הקמפיין החדש שם במוקד את הסיבים האופטיים של החברה וזאת עם שיר שהפך לאחד הלהיטים הכי גדולים לאחרונה - דובשנייה..מסתבר, שלא מעט כסף שולם עבור הזכויות עליו והיוצרים בדרך לגרוף סכום נאה.
על פי פרסום במאקו, לפי גורמים המעורים בפרטים, תמורות זכויות לשימוש בשיר שכתבו שחר סאול, רון ביטון, רון נשר ואפי אישטה בחברה שילמו כ-400 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום "מקאן" הגרסה המחודשת נכתבה על ידי סטטיק ופלד והפיק ג'ורדי שכיכב לצד סטטיק בקמפיין האחרון של החברה.

בקמפיין הנוכחי ה"פרטנר" של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו) הוא השחקן, היוצר והזמר אילן פלד, שמוכר מדמותו כמירי פסקל. אגב הראפר והאויב המושבע של סטטיק רון נשר שנמצא עימו בסכסוך עמוק כבר מספר שנים מאז שחבר לבן אל תבורי גם יהנה מהתמלוגים. 
ככל הנראה תגיע תגובה של נשר לקאבר לשיר שכתב הנמסיס סטטיק ויבוצע בפרסומת החדשה, נשר כאמור דואג שלא להחביא את דעתו לגבי החבר לשעבר ונכנס בו לא מעט על כל טעות שנקרית בדרכו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמאס
    J S 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת פרסומת שטותית רק מראה כמה לא מבינים בנושא רשתות
    סגור