שיווק ופרסום

הפרסומות האלו שולטות במסכים בחברה הערבית

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש פברואר על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV בשיתוף ice

מערכת ice |  1
פרסומת של תנובה בערבית (צילום צילום מסך)
קמפיין תנובה היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש פברואר, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ICE. 
הפרסומת המנצחת של תנובה באמצעות משרד הפרסום סקטורס אלבוסתאני עוסקת  באיכות הארוחה "יוגורט בכל בית עושה טוב לאוכל". בפרסומת מככב השחקן הישאם סלימאן ששיחק בפאודה.
 

למקום השני הגיעה הפרסומת של קיה ספורטאג' – משרד הפרסום ליאו ברנט. קיה מזהה את הפוטנציאל הרכב הגדול בחברה הערבית ופונה בקמפיין עם דגם ספורטאג' לחברה הערבית באמצעות ערוץ הטלוויזיה הערבי.
 

הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא של "ביג סייל " מזרע שמציע מבצעים ייחודיים.
 

מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV. 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות בשם השחקן שמופיע בפרסומת
    אני 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי השחקן שמופיע בפרסומת של תנובה יוגורט הוא - הישאם סולימאן ולא ג'וני ערביד כפי שנכתב
    סגור