שיווק ופרסום

ביטוח ישיר במהלך אדיר: תעניק ביטוח מפני מתקפות סייבר

חברת ביטוח ישיר ביחד עם חברת Surance.io, משיקה ביטוח סייבר אישי ואפליקציה בשם "Cyber Up" במסגרת פוליסת הדירה. מחיר רכישת ביטוח סייבר הינו 70 שקלים לשנה
מערכת ice | 
קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר (צילום כפיר סיון)
חברת ביטוח ישיר ביחד עם חברת Surance.io, משיקה ביטוח סייבר אישי ואפליקציה בשם "Cyber Up" במסגרת פוליסת הדירה. הביטוח מתאים ליחידים וגם למשפחות, ומספק ללקוח הגנת סייבר רב-שכבתית המספקת פתרונות מניעה, הגנה והתמודדות עם התקפות סייבר. 
המניעה ניתנת על ידי אפליקציית "Cyber Up" לאיתור פרצות סייבר ברשת הביתית והנחיות הגנה לאבטחת מכשירים המחוברים אליה, יחד עם תמיכה דיגיטלית וטלפונית 24/7, וצוות מומחים שמוכן להתמודד עם כל מתקפת סייבר ובמקרה אף פיצוי.
 
מחיר רכישת ביטוח סייבר הינו 70 שקלים לשנה. ללקוחות 'מועדון ישיר' ניתנת הטבה לרכישת הפוליסה, אשר מורידה את המחיר ל-55 שקלים לשנה הראשונה. הביטוח והאפליקציה נוצרו בשיתוף פעולה יחד עם GDH TLV, HUB החדשנות מבית ביטוח ישיר ו-MSI, קבוצת הביטוח היפנית. שיתוף הפעולה הישראלי-יפני מתמקד באיתור סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה, רעיונות ויזמים, לפיתוח מוצרים ופתרונות עבור כלל עולמות הביטוח - בתחומי רכב, רכוש, חיים, בריאות ועוד.
Surance.io היא חברת אינשורטק ישראלית שמפעילה פלטפורמה המספקת פתרונות פרואקטיביים ומניעתיים בתחום הסייבר האישי. יחד עם השקת המוצר, Surance.io האיצה את הפיתוח של כלי חדשני מרכזי, כלי ה"פישינג". "פישינג" הינה אחת הצורות הנפוצות ביותר של התקפות סייבר. ‏בעזרת כלי זה למשתמשים ‏ניתנת האפשרות לבדוק קישורים מהודעות טקסט לא ידועות, מיילים וברקודים שהם מקבלים ולקבל תשובה ברורה בזמן קצר - המציינת אם מדובר בניסיון הונאה או באתרים מאומתים ומאובטחים. 
רז ברטוב, סמנכ"ל, ראש תחום טכנולוגיה וחדשנות ב-IDI: "אנו נרגשים מאוד להשיק את המוצר הזה ביחד עם Surance.io, מוצר שעונה על צורך אמיתי, גדל והולך, של הלקוחות שלנו להגנת סייבר. יש לנו כבר ביקוש גבוה ומכירות מוצלחות, הרבה מעבר למצופה".
סער בר, מייסד שותף ב-Surance.io: "אנו שמחים לספק הצעה ייחודית מדהימה עם IDI. שותפות זו נותנת מענה לאוכלוסייה המוזנחת, לאנשים שנחשפים להתקפות סייבר מתגברות בזמן שאיש לא מגן עליהם. לממשלות אכפת עצמם, בעוד ארגונים מגנים על הנכסים שלהם ולאף אחד לא אכפת מאיתנו, הפרט הפשוט".
בר הוסיף: "סיכוני הסייבר מתרחבים במהירות, ככל שאנו עוברים לעולם דיגיטלי יותר ויותר, עם אינספור פלטפורמות דיגיטליות, כמו מסחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, בתים חכמים ועבודה מרחוק. לאנשים הדיוטות חסרים הכלים להגן על עצמם מפני האיומים הללו, שהופכים מתוחכמים יותר וקשים יותר לזיהוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה