שיווק ופרסום
נלי תגר הופתעה על הסט: "מרחיבים את שפת ה'משפחתיזם'"
מנהלת השיווק של חברת ניקול, ענת בללי, הפתיעה את תגר על סט הצילומים כשהגיעה לבקר. בימים אלו המותג משיק סדרת מוצרי ניקול CAR. הקולקציה כוללת שישה מוצרים ייעודיים שפותחו במיוחד לניקיון יום-יומי פשוט של הרכב, מבחוץ ומבפנים
כפי שפורסם לפני מספר ימים, חברת מוצרי הניקוי "ניקול" מבית קימברלי קלארק ישראל, תשיק קמפיין חדש לסט מוצרים המיועדים לניקוי הרכב. לכבוד הקמפיין התקיימו צילומים ייחודים בשיתוף הפרזנטורית של המותג, השחקנית והקומיקאית נלי תגר.
מנהלת השיווק של החברה, ענת בללי, הפתיעה את תגר על סט הצילומים כשהגיעה לבקר. בימים אלו המותג מתרחב ונכנס לראשונה לעולם ניקיון וטיפוח הרכב עם סדרת מוצרי ניקול CAR. הקולקציה כוללת שישה מוצרים ייעודיים שפותחו במיוחד לניקיון יום-יומי פשוט של הרכב, מבחוץ ומבפנים.
בללי, שהגיעה כאמור להפתיע על סט הצילומים, דאגה שלצד ניקיון הרכב יודגשו גם ערכי המשפחתיות של המותג בסצנות שצולמו.
המוצרים החדשים פותחו במסגרת הגישה כי עבור ישראלים רבים הרכב הוא מעין "בית שני", ולאור העובדה שישראל היא בין המדינות הפקוקות ביותר מקרב מדינות ה-OECD. כמו כן, הישראלי הממוצע מבלה כשעה וחצי ביום ברכב "תודות" למצב.
עוד ב-
"אנחנו ממשיכים ומרחיבים את שפת ה'משפחתיזם' הקוראת לשוויון בניקיון הבית, הפעם גם לרכב המשפחתי ומשיקים סדרת מוצרים שתעזור לשמור על הרכב נקי מבפנים ומבחוץ. מוצרי ניקול מקלים ומיעלים את מטלות הניקיון בבית ועכשיו גם ברכב כך שכל אחד במשפחה יכול להשתתף במשימה" אמרה בללי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



