שיווק ופרסום

רשת מלונות בראון השיקה ריזורט חדש: מבצעים מטורפים לרגל הפתיחה

קולקציית מלונות בראון משיקה את איסלה בראון חאניה, מלון נופש מרהיב ברמת חמישה כוכבים סמוך לעיר חאניה שבאי כרתים, יוון. מי שיזמין עד ה-31 ביולי ייהנה מ-25% הנחה
מערכת ice |  1
מלון בראון ביוון (צילום Pygmalion Karatsas)
קולקציית מלונות בראון משיקה את איסלה בראון חאניה, מלון נופש מרהיב ברמת חמישה כוכבים סמוך לעיר חאניה שבאי כרתים, יוון. זהו מלון הנופש השני של הקבוצה תחת שם המותג איסלה בראון. הראשון, איסלה בראון קורינתיה, נפתח ליד אתונה ביוני 2022 ושניים נוספים עתידים להיפתח בשנתיים הקרובות.  
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "אנחנו ממשיכים להתרחב בתחום מלונות החוף ואתרי הנופש היוקרתיים. בקיץ 22 לקחנו את החוויה הבראונית מן המרחב האורבאני אל ערים ועיירות נופש, מאילת  בישראל ועד יוון והאיים".
 
"בשנה שחלפה מאז השקנו לא פחות משמונה מלונות נופש: בראון אילת, בראון לייטהאוס  אילת ובראון רד סי, בראון ביץ' חלקידה ובראון ביץ' אוויה איילנד המקסימים באי היווני אוויה, אקרון סיסקייפ  ריזורט בקורפו, דייב לוטראקי בעיירת החוף הציורית לוטראקי וכמובן את איסלה בראון קורינתיה, ריזורט ברמת 5 כוכבים דה- לוקס עם שפע אטרקציות לגדולים ולקטנים שהפך מיד להצלחה מסחררת. איסלה בראון חאניה הוא פרק נוסף בסיפור שלנו, פרק מעוצב ומסוגנן לעילא שצפוי למשוך אליו תיירים מהארץ  ומהעולם ולהעניק להם חוויית נופש ואירוח מהמשובחות ביוון ובאירופה בכלל".  
השקת המלון מתואמת עם השקת קו הטיסות החדש של ישראייר מנמל התעופה בן- גוריון ישירות אל שדה התעופה  של חאניה. איסלה בראון חאניה בן 215 החדרים המרווחים והסוויטות (מתוכם פתוחים כעת 148) נמצא רק כרבע שעת נסיעה מעיר הנופש הפופולרית חאניה ומשדה התעופה שלה. על מלאכת העיצוב הופקד משרד האדריכלים היווני המפורסם Liakos.
מלון בראון בכרתים (צילום: Pygmalion Karatsas)
הקונספט העיצובי מבקש לחבר את המלון אל סביבתו בצורה אורגנית עם תצורות הנוף השונות, הרים מוריקים מאחור והים הכחול מלפנים. בעיצוב ובהלבשת המלון נעשה בשימוש בחומרים טבעיים, מאבן ושיש  ועד עץ ונצרים.
אתר הנופש מציע לאורחיו מתחם ספא מענג וסטודיו כושר מצו יד לעילא. בהמשך יצטרפו אל אלו חמאם טורקי, סאונה שבדית ועוד, בשטח כולל של כ-1,000 מ"ר. עוד נהנים האורחים מ-3 בריכות שחיה, מועדון ילדים צבעוני עם פינות יצירה, משחקי קופסה, משחקי כדור ופלייסטיישן, מועדון נוער ובו שולחן ביליארד, שולחן הוקי, כדורגל  שולחן, שולחן פינג פונג, 2 חדרי ישיבות מעוצבים וגן אירועים יפיפה טובל בירוק.
חובבי הקולינריה מוזמנים להינות בתקופת ההרצה ממסעדת בוקר עם מרפסת ענקית ומוצלת הצופה אל הבריכות והים. ארוחת הבוקר עמוסה כל טוב בשלל מנות ומעדנים מהמטבח הכרתי והיווני המשובחים ומנות בינלאומיות.
בחלל זה מוגשת גם ארוחת הערב העשירה גם בבשרים ודגים טריים הנצלים על הגריל במקום. בר - בריכה תוסס עם תפריט איטלקי מציע פיצות ומאפים היישר מן הטאבון הגדול, שייקים בריאים, גלידות ועוד. בסקיי - בר מוזמנים האורחים לתפריט קוקטיילים עדכני ושופע אלכוהול משובח.  בעתיד הקרוב יצטרפו אל אלו שתי מסעדות נוספות, האחת מסעדת א-לה כארט המגישה את מיטב מטעמי המטבח הכרתי המפורסם והשנייה אסיאתית.  
איסלה בראון חאניה מציעה חדרים וסוויטות מעוצבים באלגנטיות בשש קטגוריות שונות, לכולם מרפסות רחבות  ידיים: חדרי Garden Deluxe המיועדים לשלושה אורחים, עם נופים מופלאים של הרי כרתים העוצמתיים או גני הריזורט המוריקים; חדרי Sea Deluxe, המארחים גם הם בנוחות שלושה אורחים ומציעים נוף עוצר נשימה של המפרץ והים התיכון; סוויטת דילקס המארחת עד שלושה אורחים עם נוף לים ובריכה משותפת, סוויטה גרנד ל-4 אנשים עם בריכה פרטית, או סוויטת ירח דבש עם בריכה פרטית. כל החדרים מעוצבים בסגנון יוקרתי, מאופק ומרגיע עם אלמנטים טבעיים אורגניים המשתלבים בסינרגיה מושלמת עם הנוף וגופי תאורה מודרניים המאירים אותם ברכות.  
בכל החדרים במלון מיטות קינג וקווין סייז עם המזרנים האיכותיים המיוצרים במיוחד עבור בראון. הטקסטיל היוקרתי המיוצר אף הוא בהזמנה כולל מצעים צחורים מכותנה מצרית בצפיפות גבוהה ומגבות עבות ורכות במיוחד. בחדרי האמבטיה מחכים לאורחים חלוקי הרחצה המפורסמים של בראון מכותנת פיקה רכה בגזרה נוחה ורחבה עם קפוצ'ון, כפכפי אמבט תואמים, מוצרי רחצה וטיפוח של מותג היוקרה היווני Era-Olive עם מוצרים המופקים משמן הזית, מברשת שיניים, ערכת עזרה שניה ומכשיר לייבוש שיער בעוצמה גבוהה.  
עוד בחדרים: TV-Smart עם מסך 60 אינץ', מכונת קפה ביתית של Nesspresso וכספת מותאמת למחשב נייד. פתיחת הריזורט מעוררת עניין רב בעולם ונבחרה כאחת הפתיחות המס קרנות לשנת 2023 על ידי מגזינים  בינלאומיים רבים, ביניהם פורבס, Hospitality Design ,Vogue Casa ,CNN ומגזיני תיירות נוספים.  
לרגל ההשקה, מלונות בראון מציעים מבצע פתיחה מדהים: 25% הנחה על כל ההזמנות דרך אתר מלונות בראון למזמינים עד ה-31 ביולי  (להזמנת חופשה עד ה-31 באוקטובר (מחיר ללילה זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר: מ-220 יורו לאדם).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זול....חחחח
    מבין 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1000 ש"ח חחח זול לאחר ההנחה? חחחח
    סגור