שיווק ופרסום

תושבי הדרום שימו לב: משרד עורכי הדין מתרחב לערים האלו

פירמת עורכי הדין שייסדה עורכת הדין בלהה מצגר, מתרחבת ומתבססת גם בדרום בארץ. הפירמה פותחת משרדים בבאר שבע ובאילת בניהולם של עורכי דין מומחים לטובת התושבים
מערכת ice | 
דוד תורגמן בלהה מצגר (צילום יחצ)
פירמת עורכי הדין שייסדה עורכת הדין בלהה מצגר, המשמשת גם כמשנה יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, מתרחבת ומתבססת גם בדרום בארץ.
פירמת עורכי הדין מצגר ושות' פועלת כבר מעל עשור עם צוות עורכי דין מוביל ומקצועי המתמחה בכל סוגי המשפט. לאחרונה הפירמה עולה לא מעט לכותרות כתוצאה מזכיות רבות במכרזי ייצוג דיירים במתחמי פינוי בינוי, מנוף הגליל, מעלות ועד אילת.
העשייה בתחום התחדשות העירונית הביאה את הפירמה להתרחבות לכל חלקי הארץ, במטרה להנגיש את השירותים המשפטיים שלה לכלל הדיירים והלקוחות הפירמה כיום עם סניפים בחיפה, קריות, טבריה, קפריסין וכעת הבשורה מגיעה גם לדרום, בהתרחבות כפולה, לבאר שבע ואילת.
הסניפים הדרומיים של פירמת מצגר ושות' יפתחו באילת (רחוב המסגר 10) ובאר שבע (רחוב הפלמ"ח 81). את סניף אילת יוביל וינהל עו"ד דוד תורג'מן,  המתגורר באילת 33 שנים ומתמחה בתחומי נזקי הגוף, ביטוח לאומי ומקרקעין.
 
את סניף באר שבע ינהל ויוביל עו"ד איתמר אבקסיס, אשר בעבר שימש כמנהל מחוז דרום בעמותת ישראל שלי, ששמה לעצמה דגש לגשר על פערים בחברה הישראלית ובתחום המשפט התמחה באזרחויות זרות ובעסקאות בין-לאומיות במדינות גרמניה ואוסטריה.
עו"ד בלהה מצגר מסרה: "בשעה טובה אנו מביאים את הסטנדרט של מצגר ושות' לדרום, עם עורכי דין מובילים אשר יתנו מענה לתושבי הדרום בכל הסוגיות המשפטיות שהפירמה שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה