שיווק ופרסום

קניון עזריאלי חיפה למען נחל סעדיה: הפנינג טבע ענק בסוכות

מאות משפחות ומטיילים הגיעו במהלך חודש אוגוסט האחרון לנחל סעדיה, לפעילות משותפת שארגנו קניון עזריאלי חיפה והחברה להגנת הטבע. לאור הביקוש הוחלט להמשיך בפעילות זו גם בחול המועד סוכות
מערכת ice | 
נחל סעדיה (צילום יח"צ)

נחל סעדיה הינו אחד מיובליו של הקישון ונחשב לאחד מאוצרותיה הטבעיים של חיפה. הנחל, גדותיו והשטחים סביבו מקיימים מערכות אקולוגיות, איכותיות ועתירות מיני חי וצומח. עקב הזנחה רבת שנים, הנחל נמצא במצב קשה, אך כזה הניתן לשיקום ולהחזירו לקהילה, לאדם ולטבע. קבוצת עזריאלי בשיתוף החברה להגנת הטבע החלו לקיים סדרת אירועי הפנינג לקהל הרחב, בנושאי קיימות, טבע וסביבה, כחלק ממהלך שיקום הנחל לציבור.

במהלך חודש אוגוסט התקיימו פעילויות בקניון ובנחל ביוזמת עזריאלי חיפה והחברה להגנת הטבע, אליהם הגיעו מאות משפחות ומטיילים שאכפת להם מהטבע. המשתתפים נהנו מסיורים מודרכים, תחנות הסברה ופעילות המותאמת גם לילדים של פינות יצירה ויוגה, בשביל להתחבר לטבע. לאור ההצלחה והביקוש לפעילות, החליטו בעזריאלי לקיים את ההפנינג גם בחול המועד סוכות. הפנינג טבע בקניון יתקיים ב-1,2 באוקטובר בקומה השנייה, הפנינג טבע בנחל יתקיים ביום ד' 4.10. הכניסה לפעילויות חופשית בהרשמה מראש.

אודי שריקי מנכ"ל עזריאלי חיפה מסר: "תפיסת האחריות התאגידית של קבוצת עזריאלי מלווה אותנו בכל היבטי פעילותנו, בתכנון וניהול עירוני באופן בר קיימא, זאת על מנת לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית תוך חיבור עם הקהילה ולשם כך משקיעים משאבים רבים. החזון הוא למחויבות לבניית הארץ ותפעול הנכסים תוך שמירה על הסביבה. אנו מזמינים את הציבור הרחב להצטרף אלינו, לפעילות חברתית של עשייה ושמירה על הנחל".

אורן אגמון, מנהל קשרי שותפויות וחברה אזרחית במחוז צפון של החברה להגנת הטבע מסר: "נחל סעדיה הוא פנינת טבע נדירה ומדהימה: לאורך שנים התעלמו ממנו ואישרו תוכנית פיתוח שהיום לא הייתה מאושרת. אין סיבה לפגוע בנחל וסביבתו שלא ניתן למצוא דוגמתה בשום מקום אחר בארץ. למרות שהנחל מוקף בשפכים, הוא נותר מדהים, חי ונושם עם צמחים ובעלי חיים נדירים, זורם 365 ימים בשנה בשפיעה מטורפת. זו אטרקציה ברמה עולמית שיש לשמור ולטפח. אני מזמין את כולם לחוות את נחל סעדיה ולגלות אוצר חבוי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה